مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۱ - ۰۶:۲۶
۰ نفر

ارومیه: پروژه پل 14 شهید یا پل قویون ارومیه که مقرر بود آذرماه سال88 و براساس وعده مسئولان شش‌ماه زودتر تمام شود، امروز با گذشت چهار سال و شش‌ماه از کلنگ‌زنی، از 80درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و مسئولان از افتتاح این طرح تا خرداد92 خبر می‌دهند.

احداث پل - ارومیه

به گزارش مهر، پروژه تقاطع غیرهمسطح بلوار شهید باهنر ارومیه (پل 14شهید یا پل قویون) که روز 23تیرماه سال87 کلنگ آغاز آن به زمین زده شد و مقرر بود طی مدت 18‌ماه اجرایی شود، امروز با گذشت 36‌ماه از وعده افتتاح و بدقولی‌های مکرر مسئولان، از 80درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و شهردار ارومیه از افتتاح کامل این طرح تا خرداد‌ماه 92 خبر می‌دهد. تخصیص دیرهنگام اعتبار و رفع مشکل معارض ملکی در محدوده اجرای طرح عوامل کلیشه‌ای تأخیر در اجرای پل قویون ارومیه عنوان می‌شوند؛ عواملی که به جرأت می‌توان گفت اکثر طرح‌های بزرگ شهر ارومیه با آن مواجه هستند.

مراحل اجرایی این طرح در سه بخش آزاد‌سازی‌، پل رودخانه‌ای و انجام تقاطع غیرهمسطح بوده که با اجرای این پروژه رینگ ترافیک در این محدوده مهار می‌شود. شهردار وقت ارومیه در مراسم کلنگ زنی این طرح مدعی شده بود، با وجود گستردگی و معارض‌های موجود براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این پروژه شش ماه قبل از موعد مقرر به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 194355

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز