همشهری آنلاین: بیست و هشتمین مجمع قرآنیان شهر تهران، چهارشنبه به میزبانی مدیریت فرهنگی هنری منطقه چهارده برگزار و از 5 فعال قرآنی تجلیل می‌شود.

مهر نوشت: ایمان شمسایی مدیر فرهنگی هنری منطقه چهارده و رئیس فرهنگسرای اخلاق با بیان این خبر گفت: فرهنگسرای قرآن با مشارکت سازمان دارالقرآن کریم، اقدام به تأسیس مجمع قرآنیان شهر تهران کرده اند که چهارشنبه آخر هر ماه، این مجمع به میزبانی یکی از مناطق شهر تهران برگزار می شود که بیست و هشتمین دوره آن، چهارشنبه 25 اردیبهشت در مسجد جامع حضرت قاسم بن الحسن(ع) و به میزبانی شهرداری و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 14 برگزار می شود.

وی افزود: تلاوت قاریان بین المللی، اجرای تواشیح و تجلیل از پیشکسوتان قرآنی از جمله برنامه‌های این مجمع است که با حضور قاریان و حافظان قرآنی، ائمه جماعات، نخبگان منطقه و مدیران فرهنگی هنری شهر تهران برگزار خواهد شد.

رئیس فرهنگسرای اخلاق ادامه داد: در این برنامه از 5فعال قرآنی منطقه تجلیل خواهد شد که پیش از این تکریم نشده و از گمنامان عرصه فعالیت های قرآنی هستند.

شمسایی در پایان گفت: علاقمندان می توانند از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع حضرت قاسم بن الحسن(ع) واقع در بزرگراه شهید محلاتی، چهار راه میثم، بلوار پاسدار گمنام شرقی، خیابان شهید صالحی حضور به هم رسانند و در این محفل قرآنی شرکت کنند.

منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها