همشهری آنلاین: قائم مقام معاون خدمات شهری شهرداری تهران بر اساس آمارهای سال گذشته پیش بینی کرد: ده هزار و 500 تن زباله تر و خشک در روز طبیعت از سوی شهروندان تولید شده است.

محمد عیدیان در گفت وگو با ایلنا در مورد میزان جمع آوری زباله تر و خشک در سطح معابر و مخازن زباله شهر تهران, تاکید کرد: از 15 اسفند ماه تا روز اول آغاز سال نو، نزدیک به 11 هزار تن زباله تر و خشک در شهر تهران جمع آوری و از روز اول تا ششم فروردین ماه نیز هفت هزار و 200 تن زباله جمع آوری شد.

او در مورد آمار زباله‌های 13 فروردین شهروندان در سطح پارک‌ها و معابر خاطرنشان کرد: ارایه این آمار نیاز به بررسی و استخراج آمار زباله‌های فرستاده شده به مرکز بازیافت کهریزک باشد اما بر اساس آمارهای سال گذشته پیش بینی جمع آوری 10 هزار تا 10 هزار و 500 تن زباله تر و خشک در سطح شهر تهران و پارک‌ها می‌شود.

عیدیان همچنین در مورد مخازن زباله مربوط به معابر تنگ نیز گفت: شهروندان مناطق و نواحی از 15 فروردین می‌توانند تعداد مخازن درخواستی خود را اعلام و حتی خودشان به صورت مستقیم برای سفارش تولید آنها اقدام کنند.

او افزود: کار طراحی این مخازن تمام شده و ساخت آنها در داخل انجام می‌شود.
قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری تهران تصریح کرد: پیش بینی 23 هزار مخزن زباله برای معابر تنگ که امکان تردد ماشین‌های زباله نبود، شده است.

برچسب‌ها