همشهری آنلاین: پیکر پاک پنج شهید سرافراز دوران دفاع مقدس روز جمعه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در شهرستان های مختلف استان کرمان تشییع شد.

شهید گمنام

به گزارش ایرنا، پیکر دو شهید گمنام امروز با حضور پرشور مردم و مسوولان در شهر بروات از توابع شهرستان بم و یک شهید گمنام در شهر زنگی آباد کرمان تشییع و خاکسپاری شد.

این سه شهید گمنام در منطقه عملیاتی جزیره مجنون تفحص شده اند که یک شهید 17 ساله در عملیات خیبر، یک شهید 19 ساله در عملیات تک دشمن و شهید گمنامی که در زنگی آباد تشییع شد 20 ساله و در عملیات آفندی به شهادت رسیده است.

پیکر پاک دو شهید شناسایی شده نیز امروز در جنوب استان کرمان بر دست های مردم شهیدپرور و ولایتمدار این منطقه تشییع شد.

پیکر شهید ذبیح اله خالصی برای دومین بار بر دوش مردم شهید پرور شهرستان عنبرآباد تشییع و در زادگاهش شهر دوساری به خاک سپرده شد.

بخشی از پیکر پاک این شهید سال 76 پیدا شد و به وطن بازگشت که با حضور پروشور مردم تشییع و به خاک سپرده شد و در تفحص جدیدی که صورت گرفت و بر اساس انجام آزمایش های دی ان ای از مادر شهید و پیکر شهید در سال 76، بقایای پیدا شده، بخشی از پیکر این شهید است.

شهید والامقام ذبیح اله خالصی سال 47 در شهر دوساری متولد شد و سال 67 در عملیات منطقه فاو به شهادت رسید.

همچنین پیکر مطهر شهید علی مسلمی روز پنجشنبه پس از تشییع در شهرستان کهنوج به منوجان منتقل شد و مردم این شهرستان شامگاه پنجشنبه با پیکر این شهید وداع کردند و امروز برای خاکسپاری به شهرستان میناب در استان هرمزگان منتقل شد.

هواپیمای حامل پنج شهید دوران دفاع مقدس روز چهارشنبه در فرودگاه کرمان به زمین نشست و مردم کرمان پیکرهای شهدا را تا حسینیه ثارالله این شهر مشایعت کردند و دیشب را با راز و نیاز با خداوند در کنار پیکر پاک این عزیزان سپری کردند.

کد خبر 269583

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha