همشهری آنلاین: مدیر مجموعه ورزشی آزادی تهران گفت: این آمادگی را داریم که از ساعت ۱۰:۳۰ یکشنبه ۲ آذر تماشاگران را پذیرش کنیم.

استادیوم آزادی

توفیق کابلی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به هر ترتیب مانند سال‌های گذشته تماشاگرانی هم که قبل از این ساعت به ورزشگاه بیایند را نخواهیم گذاشت پشت دربمانند و با هماهنگی صورت گرفته همه آنها وارد ورزشگاه می‌شوند.

وی همچنین ازاجرای برنامه‌های فرهنگی توسط سازمان لیگ فوتبال و مجموعه ورزشی آزادی خبر داد و گفت:برخی برنامه‌های فرهنگی از طریق اسکوربرد ورزشگاه ارایه می‌شود.

کابلی بیان داشت: مدیریت مجموعه ورزشی آزادی تهران طبق روال کاری و برنامه‌ریزی انجام شده در طول هفته گذشته برای برگزاری مناسب شهرآورد جلسات مختلفی را برگزار کرد و هم اکنون این آمادگی به طور کامل وجود دارد که میزبان تماشاگران فهیم هر دو تیم پرسپولیس و استقلال باشیم.

  • ایستگاه مترو ورزشگاه آزادی بازگشایی شد

مدیر مجموعه ورزشی آزادی تهران ادامه داد: ایستگاه مترو ورزشگاه آزادی از دو هفته گذشته باهماهنگی یگان وی‍ژه ومسئولان مترو بازگشایی شده و مردم می‌توانند برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه و کاهش ترافیک از مترو برای آمدن به ورزشگاه آزادی تهران استفاده کنند.

وی همچنین به تماشاگران هم توصیه کرد که در حفظ و نگهداری مجموعه ورزشی آزادی تهران تلاش کنند.

کابلی در خصوص اینکه آیا خبرنگاران خانم اجازه ورود به ورزشگاه آزادی تهران را دارند یا خیر؟ گفت: این موضوع در گذشته سابقه نداشته و تصمیمی هم برای آن تاکنون گرفته نشده است.

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس شهرآورد 79 از هفته پانزدهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور (جام خلیج فارس) فردا (یکشنبه) ساعت 18 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 278731

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha