یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: وزیر آموزش و پرورش از آغاز ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، حمید رضا حاجی بابایی در حاشیه مراسم نواختن زنگ "سپاس معلم" در جمع خبرنگاران گفت: داوطلبان ورود به وزارت آموزش و پرورش می توانند از امروز یکشنبه با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز سنجش آموزش و پرورش به نشانیhttp://Aee.medu.ir برای ثبت نام اقدام کنند.

وی افزود: ثبت نام تا19اردیبهشت ادامه خواهد داشت و مرحله اول آزمون7خرداد برگزار می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: در مرحله اول آزمون سه برابر ظرفیت پذیرش (120 هزار نفر) پذیرفته می شوند و کسانی که حداقل60درصد نمره آزمون عمومی این مرحله را کسب کنند به مرحله دوم آزمون معرفی خواهند شد.

حاجی بابایی خاطر نشان کرد: پذیرفته شدگان در مرحله دوم بر اساس مصاحبه تخصصی پس از گذراندن مراحل گزینشی، کارآموزی و مهارتی به استخدام وزرات آموزش و پرورش درخواهند آمد.

وی تاکید کرد: این آزمون به استناد مجوز استخدامی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری برگزار می شود و کاملا قانونی است.

وزیر آموزش و پرورش از اهدای کارت بیمه طلایی به فرهنگیان شاغل رسمی و پیمانی در هفته معلم خبر داد و افزود: بر اساس تمهدیدات پیش بینی شده فرهنگیان بازنشسته نیز به زودی تحت پوشش بیمه طلایی قرار خواهند گرفت.

حاجی بابایی تاکید کرد: همه مطالبات فرهنگیان به غیر از باقیمانده پاداش پایان خدمت فرهنگیان پرداخت شده است و بقیه پاداش پایان خدمت فرهنگیان نیز به زودی پرداخت خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: از سال تحصیلی آینده نوبت بعدازظهر مدارس به پایگاه کلاس‌های فوق برنامه آموزشی تبدیل می شود؛ همچنین10هزار دارالقران در نوبت عصر مدارس فعالیت خود را آغاز خواهند کرد. 

کد خبر 106443

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز