شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۰۶:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به دنبال نشست زمین در محدوده میدان منیریه برای رفت و آمد در این منطقه محدودیت ترافیکی اعلام کرد.

گزارش‌ها حاکی است مسئولان، زمان مورد نیاز برای مرمت منطقه را حداکثر 72 ساعت اعلام کرده‌اند.

به این ترتیب در محدوده خیابان‌های مولوی ـ ولیعصر، محدودیت جنوب به شمال اعمال شده و رانندگان می توانند از مسیر مولوی به سمت غرب، میدان قزوین، کارگر و پس از آن به سمت شمال حرکت کنند و اتوبوس‌های شرکت واحد که در مسیر خط ویژه از شمال به جنوب تردد می‌کنند، در محدوده خیابان ولی‌عصر –جمهوری باید از خیابان حافظ یا از خیابان کارگر به سمت جنوب حرکت کنند.

شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: متاسفانه به دلیل ترکیدگی لوله آب در ایستگاه در حال ساخت در خط سه متروی تهران، حفره‌ای به ابعاد 5 در 10 متر در جنوب میدان منیریه ایجاد شده است که باعث شده عبور و مرور در ابتدای بخش جنوبی میدان مسدود شود.

همچنین در این اطلاعیه آمده است کارشناسان این شرکت در حال رفع نقص و ترمیم محل حفره هستند که خوشبختانه تلفات جانی در بر نداشته است.

قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، سید مناف هاشمی ، نیز  علت اصلی حادثه را نشت و ترکیدگی هم‌زمان لوله های اب و گاز اعلام کرده است.

ترکیدگی لوله آب سبب نشست زمین و شکست لوله گاز شده که انفجار حاصل از این شکستگی حفره ای به عمق 12 متر ایجاد کرده است.

کد خبر 107420

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز