گروه شهری: مدیر ستاد توانمند‌سازی‌ زنان سرپرست خانوار از اتصال سامانه تحلیل اطلاعات زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران به نقشه تهران خبر داد.

زهرا مشیر با اشاره به ثبت اطلاعات 10 هزار زن سرپرست خانوار تحت پوشش شهرداری تهران در بانک اطلاعاتی این ستاد، گفت: قرار است در آینده نزدیک سامانه تحلیل اطلاعات زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران به نقشه تهران متصل شود تا با علامت‌گذاری روی نقشه، محله‌هایی که دارای بیشترین زن سرپرست خانوار است، شناسایی و بیشترین امکانات و تسهیلات اشتغال و آموزش ویژه این محله‌ها برنامه‌ریزی شود.

مشاور شهردار تهران در امور بانوان، بیشترین تعداد زنان سرپرست خانوار تحت پوشش شهرداری را در منطقه 20 و کمترین زنان را در منطقه 3 ساکن دانست و افزود: البته با این آمار نمی‌توان درباره تعداد زنان سرپرست خانوار نیازمند مناطق شهر تهران نظر قطعی داد چون ارقام مذکور، تنها مربوط به موارد ثبت شده توسط شهرداری تهران است.

بانک اطلاعاتی و سامانه تحلیل اطلاعات زنان سرپرست خانوار که از سوی مرکز آی‌تی شهرداری تهران طراحی شده، تمامی اطلاعات مربوط به افراد تحت پوشش از جمله مشخصات فردی و خانوادگی، آدرس و شماره تلفن، وضعیت منزل، آموزش‌هایی که دیده‌اند و کمک‌هایی که از طریق شهرداری دریافت کرده‌اند را در اختیار برنامه‌ریزان قرار می‌دهد.

کد خبر 109869

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز