گروه حوادث: تماشای مسابقات جام جهانی فوتبال، باعث شد اختلاف بین زوج جوان آنقدر بالا بگیرد

 که آنها با حضور در دادگاه خانواده، دادخواست طلاق توافقی بدهند. زن جوان درحالی‌که مقابل قاضی عموزادی - رئیس شعبه 268 دادگاه خانواده- قرار گرفته بود از علاقه‌اش به تماشای مسابقات فوتبال داخلی و خارجی گفت و افزود: 20 روز قبل، زمانی که تازه بازی‌های مرحله اول جام جهانی فوتبال آغاز شده بود، یک روز درحالی‌که من سرگرم تماشای بازی تیم مورد علاقه‌ام در جام جهانی بودم، همسرم به خانه بازگشت.

او بعد از عوض کردن لباس‌هایش به دستشویی رفت اما درست همان زمانی که بازی به جای حساسش نزدیک شده بود، مرا صدا زد و از من یک قالب صابون خواست تا دست‌هایش را بشوید.  من کمی به درخواست همسرم بی‌توجهی کردم و همین مسئله باعث شد تا همسرم عصبانی شود.

زن جوان ادامه داد: همسرم با عصبانیت مقابل تلویزیون قرار گرفت و از من خواست تا به او یک قالب صابون بدهم، من هم که از رفتار همسرم ناراحت شده بودم دیگر با او صحبت نکردم و همین اتفاق باعث شد تا در طول مدت کوتاهی چندین بار با هم مشکل پیدا کنیم و اختلافمان شدید و شدیدتر شود.

این زن در ادامه اظهاراتش به قاضی عموزادی گفت: ما با هم در طول چند سال زندگی مشترک، هیچ وقت مشکلی نداشتیم و با هم به‌خوبی و خوشی زندگی می‌کردیم ولی انگار بازی‌های جام جهانی بهانه‌ای بود برای اینکه من و همسرم متوجه شویم با هم مشکل داریم و حالا چون تحمل این شرایط برایمان ممکن نیست، می‌خواهیم به‌صورت توافقی از یکدیگر جدا شویم.

در ادامه جلسه دادگاه مرد جوان نیز در پاسخ به سؤال قاضی درباره دلیل جدایی از همسرش گفت: من و همسرم با هم بر سر مسائل مختلفی توافق نظر نداشتیم اما یکدیگر را تحمل می‌کردیم اما حالا متوجه شدم که همسرم به دیدن بازی‌های جام جهانی بیشتر از نیازهای من اهمیت می‌دهد بنابراین، جدایی درخواست هر دوطرفمان است و ما به این نتیجه رسیده‌ایم. حالا هم درخواست طلاق توافقی داریم.

قاضی عموزادی- رئیس شعبه 268 دادگاه خانواده- با توجه به اظهارات زوج جوان آنها را برای ادامه زندگی تشویق کرد و از آنها خواست برای مشاوره مراجعه کنند اما زمانی که با پافشاری این زوج جوان در اجرای حکم طلاق روبه‌رو شد، اقدام به صدور حکم جدایی کرد.

کد خبر 110887

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز