سه‌شنبه ۱۵ تیر ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۹
۰ نفر

همشهری آنلابن: محمود بهرامی بازیگر سینما و تئاتر ایران که در بیمارستان لبافی‌نژاد بستری بود به دلیل عارضه ریوی در 73 سالگی دارفانی را وداع گفت.

به گزارش خبرگزاری فارس محمود بهرامی که سابقه بیماری کلیوی داشت، به خاطر عفونت ریه سه هفته در بخش‌های عمومی بیمارستان شهید لبافی‌نژاد تحت درمان بوده و ده روز نیز در بخش مراقب‌های ویژه این بیمارستان بستری بود.

مرحوم بهرامی، در سال 1316 در شهر تویسرکان متولد شد. آغاز فعالیت هنری وی از سال 1334 با قصه نویسی در نشریات مختلف بود. همچنین بازی در سینما را از سال 1350 شروع کرد.

"ازدواج در وقت اضافه" آخرین کار وی بود که اخیرا در سینماها اکران شد.

آقای هفت رنگ، اگه می تونی منو بگیر، راننده تاکسی، چند می‌گیری گریه کنی، قلقلک، اسپاگتی در هشت دقیقه، بله برون، سیزده گربه روی شیروانی، گاهی به آسمان نگاه کن، بازیگر، شهردار مدرسه، ماه پیشونی، من زمین را دوست دارم، جیب‌برها به بهشت نمی‌روند، مخترع 2001 ، رنو تهران ـ 29 ، بازی تمام شد، دستمزد، سال‌های خاکستری، خارج از محدوده، مسافران مهتاب، مدار بسته، پیک جنگل از کارهای این بازیگر در فیلم‌های پس از انقلاب به شمار می‌آیند.

از آخرین فعالیت‌های تلویزیونی می‌توان به تله‌فیلم "جفت پوچ" و سریال‌‌های "زن‌بابا"،"متهم گریخت"،"تعطیلات نوروزی" و "بزنگاه" اشاره کرد.

مراسم تشییع پیکر این بازیگر پنج‌شنبه 17 تیر از ساختمان شماره 2 خانه سینما به سمت قطعه هنرمندان برگزار خواهد شد.

کد خبر 111130

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز