سه‌شنبه ۵ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: باشگاه نفت تهران از جمله باشگاه‌های مهم و زیر مجموعه باشگاه‌های شرکت نفت است. این باشگاه در شهریور ۹۶ به باشگاه نفت طلاییه تغییر نام داد

باشگاه نفت تهران

باشگاه شرکت نفت در سال 1329 ، به ریاست افتخاری مجید دیبا، در ساختمان مرکزی شرکت نفت تأسیس شد.

این باشگاه در جنوب ایران هم شعبه‌هایی با امکانات ورزشی و فرهنگی داشت که محل برگزاری میهمانی‌ها و جشن‌ها بود.

باشگاه‌های اصلی شرکت نفت عبارتند از:

باشگاه نفت تهران با تأسیساتی نظیر تالار بیلیارد، استخر شنا و زمین‌های والیبال و فوتبال و اسکواش؛ باشگاه نفت اهواز با امکانات ورزشی گوناگون مانند اسنوکر، بیلیارد، بدمینتون، شنا، والیبال؛ باشگاه نفت آبادان دارای زمین سوارکاری، استخر شنا، زمین والیبال و فوتبال و باشگاه نفتون مسجد سلیمان از قدیمی‌ترین باشگاه‌های شرکت نفت و دارای باشگاه سوارکاری و امکانات ورزشی از قبیل شطرنج، تنیس، بیلیارد و اسنوکر.

 باشگاه نفت تهران در فصل 1388 -1389  دسته یک فوتبال در گروه «ب» قرار داشت و با  کسب 36 امتیاز توانست خود را به جمع تیم‌های لیگ برتر اضافه کند.

این تیم در فصل 1389 -1390 دهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور با سرمربیگری حسین فرکی در بین 18 تیم لیگ برتر حضور داشت و با مسابقه با تیم ملوان بندر انزلی اولین دیدار خود را آغاز کرد.

  • فصل ۹۶ | نفت تهران قهرمان جام حذفی فوتبال ایران شد
  • نام باشگاه نفت تغییر کرد | پس از واگذاری باشگاه نفت به شرکت پارس طلاییه، با اعلام این شرکت و تایید هیات فوتبال استان تهران نام این تیم را به نفت طلاییه تغییر داد
  • نفت در پایان لیگ برتر هفدهم به دسته یک سقوط کرد.
کد خبر 112463
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز