همشهری آنلاین: نخستین جشنواره بین‌المللی بانک‌ها، موسسات مالی و اعتباری و بیمه‌ای سراسر کشور با عنوان ایران بانک 2010 بیست و هشتم مهر تا یک آبان ماه امسال (1389) در شهر ساری برگزار می‌شود

بانک

 به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی نخستین جشنواره بین‌المللی ایران بانک 2010  این جشنواره با همکاری سازمان‌های مدیریتی کشور و استانداری آبان ماه سالجاری با شعار توسعه بانکداری الکترونیکی و با حضور بانک‌ها و شرکت‌های بیمه ای سراسر کشور با هدف توسعه بانکداری الکترونیکی برگزار می‌گردد.

حسن اسماعیلی دبیر این جشنواره و مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با اعلام این خبر افزود: با توجه به بسترهای اقتصادی ایجاد شده و روند رو به پیشرفت صنعت بانکداری در ایران و همچنین ورود بانک‌های خصوصی به جرگه بانکداری کشور، خصوصی شدن برخی از بانک‌های صاحب‌نام و مطرح دولتی زمزمه و فراهم شدن مقدمات کلی فعالیت بانک‌های خارجی در داخل کشور، زنگ شروع رقابت را در بانکداری ایران به صدا در آورد.

در این شرایط، برگزاری یک جشنواره تخصصی با حضور تمامی بانکها و موسسات مالی و اعتباری و بیمه ای سراسر کشور در قالب غرفه هایی مجهز برای ارائه به عموم مردم و متخصصان این بخش انجام می پذیرد که خوشبختانه با استقبال گرم و امیدبخش مخاطبان مواجه شده و با تشکیل دبیرخانه، ارکان جشنواره ایران بانک2010 پایه ریزی و اقدامات لازم، جهت برگزاری ،تدوین و برنامه ریزی و عملیاتی گردیده است.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره با مشارکت بانک ها، موسسات مالی و اعتباری و شرکت های بیمه ای در آبان ماه برگزار خواهد شد. و این جشنواره، اولین جشنوارهی است که در این سطح و این وسعت تبلیغات و این برنامه های متنوع در کشور برگزار خواهد شد. که در نوع خود بی نظیر می باشد اساتید، صاحب نظران و مدیران بانکداری و جمعی از مسئولان بانک مرکزی، مدیران شبکه بانکی کشور، اساتید و صاحبنظران دانشگاهی و فعالان و شاغلان واحدهای بازاریابی و روابط عمومی در محیطی کاملا علمی و صمیمی به ارائه دانش ، تجربیات علمی خویش ، مبادله افکار و انتقال تجارب خواهند پرداخت.

از دیگر ویژگی های جشنواره ایران بانک2010 ، کنفرانس و کارگاه های جانبی آن است که با حضور و سخنرانی چند استاد برجسته خارجی از کشورهای مختلف همراه می باشد که مطالب خود را با استفاده از ترجمه همزمان ایراد خواهند کرد.اسماعیلی گفت : آموزش و فرهنگ سازی در بانکداری الکترونیکی ، آموزش منابع انسانی در بانکداری الکترونیکی، راهکارهای اطلاع رسانی عمومی در مورد فناوری های جدید بانکی ، موانع و چالشها پیش روی خدمات بانکداری الکترونیکی در ایران، الگوها و استراتژی های بانکداری الکترونیکی، رضایتمندی و عوامل موثر بر رضایت مشتریان بانکها ، بازاریابی اینترنتی در بانکداری ، چالشهای ارائه خدمات در نظام بانکداری الکترونیکی ایران ، روانشناسی امور مشتریان در زمینه بانکداری الکترونیکی از عمده محورهای « نخستین جشنواره بانک ها، موسسات مالی و اعتباری و بیمه ای سراسر کشور» است.

پایگاه اینترنتیWWW.NTPCO.IR به منظور اطلاع رسانی بیشتر درباره این جشنواره تخصصی راه اندازی شده است که به راحتی در دسترس عموم قرار دارد. تمام فرم های ثبت نام و اطلاعات تکمیلی در این پایگاه اینترنتی موجود بوده و علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آن مراجعه کرده و یا با دبیرخانه این جشنواره توسط پست الکترونیک به نشانی info@NTPCO.IRو یا با سامانه پیام کوتاه 09373466485 ارتباط برقرار نمایند

کد خبر 114928
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز