همشهری آنلاین: بازی ایران و برزیل با حاشیه‌های زیادی همراه بود.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به ابوظبی، تیم ملی ایران در دیداری دوستانه رودروی برزیل پرافتخارترین تیم دنیا رفت که در پایان با سه گل برابر این تیم شکست خورد اما این بازی با حاشیه‌هایی همراه بود.[شکست 3 بر صفر ایران در برابر برزیل]

 

*سید مهدی رحمتی به همراه منصور رشیدی مربی دروازه‌بان‌ها و علیرضا حقیقی در میان استقبال گرم تماشاگران به عنوان اولین بازیکنان وارد زمین شدند.

*مسوولین هیات‌های فوتبال کشور به همراه شریفی مسوول کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و تاج نایب رئییس فدراسیون فوتبال در جایگاه ویژه ورزشگاه بن‌زاید مستقر شدند.

*اطراف ورزشگاه بن زاید ابوظبی به دلیل حضور تماشاگران با ترافیک بسیار سنگینی روبه‌رو بود که با شروع بازی رفته رفته از بار ترافیکی اطراف ورزشگاه کم شد.

* افشین قطبی و علیرضا منصوریان سرمربی و مربی تیم ملی قبل از حضور بازیکنان در زمین چمن ورزشگاه حاضر شدند.

*دروازه‌بان‌های تیم ملی برزیل به عنوان اولین بازیکنان این تیم وارد زمین شدند.

*هواداران حاضر در ورزشگاه پرچم‌های بزرگ ایران را همواره در استادیوم به اهتزاز درمی‌آورند.

*نزدیک 500 تماشاگر برزیلی هم با پیراهن‌های این تیم در گوشه‌ای از ورزشگاه نظاره‌گر تشویق‌های بی‌امان تماشاگران ایرانی هستند.

*به گزارش ایسنا از برزیل، تمام کارخانه‌ها و شرکت‌های برزیلی همزمان با دیدار ایران و برزیل وقفه‌ای دو ساعته داشتند تا کارمندان و کارگران بتوانند این بازی را تماشا کنند.

* به گفته مسوول هماهنگی بازی ایران و برزیل، 18 هزار قطعه بلیت برای این دیدار به فروش رفته بود.

*در شرایطی که بر اساس قوانین فیفا تنها افرادی که سمت دارند می‌توانند بر روی نیمکت تیم‌های ملی بنشینند، محسن حاجیلو برادر سرپرست تیم ملی که مجری برنامه‌های تبلیغاتی تلویزیون است در بازی ایران و برزیل روی نیمکت تیم ایران حضور داشت.

* از دیگر موارد حاشیه‌ای این بازی می‌توان به صادر نشدن آی دی کارت برای خبرنگاران ایرانی اشاره کرد که ناهماهنگی‌های موجود و همچنین کارشکنی مسوولان برگزاری بازی، مانع از آن شد تا خبرنگاران ایرانی بتوانند با آی دی کارت خود وارد ورزشگاه شوند.

خبرنگاران و عکاسان ایران پس از معطلی پشت درب ورزشگاه سرانجام با آی دی کارت خبرنگاران عربی وارد ورزشگاه شدند.

*در حالی که شبکه‌های بین‌المللی و از جمله شبکه‌های تلویزیون دولت امارات تصاویر مستقیم دیدار ایران و برزیل را به نحوی نشان می‌داد که تیم ایران در نیمه نخست از جنوب به شمال توپ می‌زد و برزیل برعکس آن و در روبه‌رو تابلوهای تبلیغاتی مرتبا آگهی‌های انگلیسی پخش می‌کرد، شبکه تلویزیونی ایران طرف مقابل ورزشگاه را دریافت می‌کرد که تابلوهای تبلیغاتی کالاهای ایرانی بر روی آن نشان داده می‌شد.

* کریم باقری پس از 18 سال حضور در تیم ملی از دقیقه 73 این بازی وارد زمین شد تا برای آخرین دقایق با پیراهن ایران بازی کند. هنگام ورود باقری به زمین تماشاگران حاضر در ورزشگاه به صورت ایستاده باقری را تشویق کردند. باقری در پایان بازی از سوی مسوولان فدراسیون فوتبال مورد تجلیل قرار گرفت.

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز