همشهری آنلاین- هلن صدیق بنای: نسل جدید کتاب خوان الکترونیک با عنوان ای رول eRoll به بازار آمد.

آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که به دنبال تکنولوژی روز هستند؟ آیا اهل مطالعه و کتاب یکی از علایق شما هست؟ اگر پاسخ شما مثبت است، دیدن این تکنولوژی جدید برای شما بسیار جالب خواهد بود.

شما با این تکنولوژی دیجیتال می‌توانید؛ کتاب، روزنامه و هر گونه نشریه‌ای را که دوست دارید، مطالعه  کرده و همراه داشته باشید.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دیجیتال در تمامی ابعاد زندگی بشری از طرفی و نیز هجوم و نیاز روز افزون مردم برای استفاده و بهره برداری از آنها باعث شده است که طراحان و برنامه ریزان این تکنولوژی‌ها سریع‌تر و خلاق‌تر از پیش عمل کنند.

از این رو، بعد از کتاب خوان‌های الکترونیکی مانند، کیندل Kindle طراحان تصمیم گرفتند، طرحی ارائه کنند که مردم بتوانند به سادگی کتاب خوان الکترونیک را حمل کرده و مطالعه کنند. چرا که یکی از مشکلات این کتاب خوان‌ها، اندازه و وزن آنها است. اندازه‌ای که برای حمل و نقل موجب دردسر بود.

این مشکل نیز با طراحی و ساخت کتاب خوان الکترونیک eroll که قابل انعطاف و رولی است، توسط شرکت دراگن ترنسوسکی Dragan Trencevski حل شد.

نسل جدید کتاب خوان‌های الکترونیک ای رول - Eroll با طراحی زیبا و منحصر بفرد جای خود را در دل اهل کتاب و مطالعه باز کرده است.  این تکنولوژی به‌صورت رولی باز و بسته  و همچنین با دکمه‌های کنترل کننده و صفحه نمایش تاشو به راحتی جمع شده و کوچک می‌شود.

http://techiser.com

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

برچسب‌ها

۱۷ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۴