مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: شرکت پیام همشهری جهت پاسخگویی به نیازها و انتظارات مردم در بخش نیازمندی‌های شهری در ابتدای سال ۱۳۷۳ تاسیس و با انتشار راهنمای همشهری فعالیت رسانه‌ای خود را رسما آغاز کرد

هدف و ماموریت پیام همشهری برقراری ارتباط بی واسطه میان خریداران و فروشندگان کالا و خدمات تمامی ایرانیان است.

چشم انداز پیام همشهری، کسب نقش تعیین کننده در اقتصاد شهری بوده و برای تححقق ماموریت و چشم انداز خود سه هدف را سرلوحه قرار داده است:

  • ایجاد رقابت سالم میان عوامل کسب و کار و نیز برقراری ارتباط میان بازار تولید و مصرف
  • افزایش رضایتمندی مصرف کنندگان خدمات شرکت و ایجاد مشتریان وفادار بواسطه توسعه کمی وکیفی خدمات سازمان
  • ارتقا سطح فرهنگ مبادلات کالا و خدمات

برای پاسخگویی به نیازهای روزافزون مردم، پیام همشهری تاکنون علاوه بر انتشار راهنمای همشهری تهران، اقدام به انتشار راهنمای کشوری که در تاریخ مطبوعات کشور بی نظیر است و نیز رسانه جمعه بازار کرده، ضمن آنکه برای رسانه های متنوع همشهری محله اقدام به پذیرش آگهی می‌نماید.

راهنمای همشهری نیازمندی‌های صبح تهران هم اکنون با روزانه بیش از 25 هزار آگهی و برخورداری از جامع ترین فهرست موضوعات بزرگترین نقش را در نظام مبادله کالا و خدمات درتهران به عهده دارد.

ساماندهی این حجم از خدمت رسانی از طریق بیش از 140 دفتر قبول آگهی در تهران و شهرستانها صورت می‌گیرد. یکی از بی نظیرترین اقدامات، اختصاص شماره تلفن 1819 است که سهل ترین راه ارتباط مردم برای تماس با دفاتر می‌باشد.

در حال حاضر سفارش آگهی به صورت شبانه روزی و همچنین از طریق موبایل نیز صورت می گیرد که ازاین طریق شهروندان در هر نقطه تهران پس از تماس با 1819 به صورت خودکار به نزدیک ترین دفتر قبول آگهی هدایت می‌شوند.

سایت راهنمای همشهری با نوآوری در طراحی و نیز روزآمد شدن اطلاعات آن روزانه هزاران آگهی چاپ شده در راهنما را منعکس و نقش ویژه‌ای در اطلاع رسانی الکترونیکی نیازمندی‌ها به عهده گرفته است.

منبع مورد استفاده برای این مدخل

کد خبر 123099
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز