مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: گروه مجلات همشهری، با هدف ایجاد حرکتی پرنشاط و جذاب در عرصه مطبوعات، مجموعه‌ای از حرفه‌ای‌ترین مجلات کشور را برای شما منتشر می‌کند

گ

مجلات همشهری، که آیینه تمام‌نمای آرزوها و رویاهای شما هستند؛ سعی دارند تا بهترین راه‌حل‌ها و پیشنهادهای ممکن را برای موفقیت‌ روزافزون‌شما در زندگی معنوی و مادی‌ ارائه کنند.

همه ما در گروه مجلات همشهری، برای شهروندانی که در جست‌وجوی پیشرفت درزندگی هستند، تلاش می‌کنیم و سعی داریم در این حرکت به تمام ذائقه‌ها، اندیشه‌ها و آرزومندی‌ها توجه درخور داشته باشیم.

نشریات مختلف گروه مجلات همشهری عبارتند از:

همشهری

 

همشهری جوان پاتوقی است برای همه جوانان ایرانی که هر هفته به آن سر بزنند و درباره مهمترین اتفاقات هفته گذشته خبرها و تحلیل های یک مجله جذاب و با نشاط را بخوانند.

تحلیل‌ها و خبرهایی که با قلمی شیرین و خواندنی نوشته شده‌اند و بدون زیاده گویی و یا تعارفات رسمی درباره موضوعات اظهار نظر می‌کنند.

موضوعات مورد علاقه همشهری جوان هم به مسائل اجتماعی روز مربوط است و هم رخدادهای فرهنگی کشور را پوشش می‌دهد.

بنابراین مخاطبان این مجله هر شماره گزارش هایی با موضوعات اجتماعی، سینمایی، ورزشی، تاریخی و هنری می خوانند و با تازه ترین اظهارنظرهای چهره های مشهور در این زمینه‌ها آشنا می‌شوند.

همشهری جوان از زمستان 83 تا امروز تلاش کرده است تا پاتوق دنج و مورد اعتمادی برای جوانان باشد و بتواند با ایجاد ارتباط نزدیک و تشخیص نیازهای آنها، صدای این نسل در میان رسانه‌های امروز باشد.

همشهری

 

خاطره شیرین نشریه دانستنیها با شعار اولین مجله تمام رنگی در سال‌های دور از یاد بسیاری از اهالی فرهنگ و مطبوعات نرفته است.

این نشریه با اطلاعات جذاب و عکس‌های حیرت انگیزش یکی از نام‌های معتبر دنیای مجلات است. حالا این نشریه با قوت و توان بیشتر به جمع گروه مجلات همشهری اضافه شده است.

نشریه‌ای که در آن آخرین خبرها و گزارش‌های علمی با زبانی ساده و قابل فهم برای عموم مخاطبان ارائه می‌شود. خوانندگان این نشریه هر 2 هفته یک بار با مجموعه‌ای از اطلاعات جذاب دانش و تکنولوژی رو به رو می‌شوند.

اطلاعاتی که نویسندگان نشریه با دقت و مهارت از میان هزاران خبر مربوط به این حوزه جمع آوری کرده‌اند تا در اختیار مخاطب ایرانی قرار دهند و او را از مهمترین تغییراتی که به زودی در زندگی انسان قرن 21 رخ می‌دهد آگاه کنند.

همشهری

 

ویژه نامه سینمایی 24 برای مخاطبان علاقه‌مند به سینما و رسانه‌های تصویری به شکل ماه نامه منتشر می‌شود.

خوانندگان این نشریه با جدیدترین خبرهای سینمایی و تلویزیونی و نقدها و یادداشت‌های روز مواجه می‌شوند.

پرونده‌های متنوعی که هر شماره در این مجله ارائه می‌شود علاوه بر گرافیک چشم نواز و عکس‌های سینمایی جذاب، موضوعاتی را با خواننده طرح می‌کند که تا کنون کمتر در مجلات مشابه این حوزه دیده‌اید.

همشهری

همشهری + به شکل دو هفته نامه چاپ می‌شود وشکل تغییر یافته و متحول شده همشهری خانواده است.

نشریه ای برای همه اعضای یک خانواده ایرانی که می‌خواهند با دنبال کردن اصول و قواعد زندگی امروز، روش‌های درست تعامل و زندگی کردن در کنار یکدیگر را فرا بگیرند.

همشهری+ می خواهد با استفاده از خبره‌ترین کارشناسان روانشناسی و نیز ماهرترین خبرنگاران این حوزه درباره شکل سالم، موثر و مفید زندگی با خانواده های ایرانی به گفتگو بنشیند و نمونه های موفقی از چنین مدل زندگی در جامعه ایرانی پیدا و به خواننده هایش معرفی کند.

همشهری

 

سرنخ تنها مجله حوادث کشور است که در آن هر هفته مهترین اتفاقات اجتماعی بازخوانی می‌شود.

از پرونده قاتلان زنجیره‌ای بگیرید تا آخرین روش های سارقان حرفه‌ای، از عملیات پیچیده پلیسی برای دستگیری اشرار گرفته تا گفتگو با کسانی که تا پای مرگ رفته اند و برگشته‌اند.

سرنخ بخش ویژه‌ای هم برای ارائه شگفت انگیزترین خبرهای روز ایران و جهان دارد. آخرین رکوردهای گینس، راز شعبده بازان بزرگ از دیوید کاپرفیلد گرفته تاهری هودینی، پی گیری پدیده موجودات فضایی و ... از جمله مطالب پر هیجان و خواندنی این بخش هستند.

هفته نامه سرنخ پنجشنبه‌ها روی کیوسک‌های مطبوعاتی می‌آید و در کنار وجه اطلاع رسانی و سرگرمی خود، از ارائه نکات آموزشی و هشدارهای امنیتی به مخاطبانش غافل نیست تا خوانندگانش همیشه با دانستن آخرین ترفندهای خلافکاران و روش‌های مقابله با آن، زندگی امن تر و همراه با آرامش بیشتری داشته باشند.

همشهری

 

ویژه نامه سرزمین من یک قرار ماهانه است برای همه آنهایی که به ایران و میراث گرانبهایش علاقه‌مند هستند.

جایی که هر ایرانی می تواند درباره آداب و رسوم و فرهنگ بخش های مختلف این مرز پر گوهر بیشتر بداند.

نویسندگان مطالب این مجله با استفاده از بهترین و جذاب ترین روش‌های روزنامه نگاری روز دنیا نتیجه حضور و تجربه عینی خود را از نقاط مختلف کشور به روی کاغذ می‌آورند و از آن مهمتر برای ارائه هر چه بهتر این تجربه از بهترین عکس‌ها و تصاویر استفاده می‌کنند؛ به گونه ای که انگار خواننده خودش در آن مکان‌ها حضور داشته است.

از سوی دیگر ارائه یک بخش مفصل و پر از جزئیات درباره سفر به گوشه و کنار ایران در این نشریه یک راهنمای سفر بسیار کاربردی در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. طوری که کافی است این راهنما را به دست بگیرید و از تماشای شگفتی‌های سرزمین پهن آور ایران لذت ببرید.

همشهری

 

تماشاگر، ویژه نامه ورزشی همشهری است که هر 2 هفته یک بار روی کیوسک‌های مطبوعاتی می‌آید.

این ویژه نامه 100 صفحه‌ای با لحنی متفاوت رخدادهای ورزشی را پوشش می‌دهد و با پرونده‌های مفصل، تاریخ ورزش ایران را با دیدی نقادانه روایت می‌کند.

این نشریه با صراحت و بدون در نظر گرفتن ملاحظات و تعارفات مرسوم، به بررسی خبرهای ورزشی و عملکرد مدیران و مسولان ورزش ایران می‌نشیند.

همشهری

پایداری اگرچه بیش از 20 سال از پایان جنگ تحمیلی گذشته است، اما آثار و نشانه‌های این واقعه هنوز هم در بخش های مختلف اجتماعی و فرهنگی جامعه ما نمایان است.

ماه نامه پایداری قصد دارد در هر شماره این نشانه‌ها را گرامی بدارد و درباره ارزش‌های پیدا و پنهان این دوره تاریخی با مخاطبان جوانترش گفتگو کند.

بازخوانی عملیات‌های افتخار آفرین دوران دفاع مقدس و ابتکارات نظامی جبهه اسلام، پرداختن به شهدای گرانقدر این دوران، جمع آوری اطلاعات و تحلیل های تازه و در بسیاری از اوقات شگفت انگیز از عملکرد مقتدرانه فرماندهان جنگ، ارائه اطلاعات جذاب از وضعیت جبهه دشمن، جستجوی راهبردها و شیوه های موفق آن دوران در تصمیم گیری های کلان امروز نظام، مرور تاثیرات دفاع مقدس و روحیه بسیجی در خارج از مرزهای کشور و تحلیل وضعیت امروز پایداری ملت های جهان در برابر استکبار از جمله موضوعاتی است که ماه نامه پایداری به دنبال تبیین و ارائه آن است.

همشهری

 

همشهری ماه جایی است که در آن می‌توانید درباره مهمترین رخدادهای سیاسی و اقتصادی و فرهنگی روز کشور حرف‌های تازه‌ای بخوانید.

نویسندگان این ماه نامه تلاش می‌کنند با مقالات و گزارش‌ها و گفتگوهای تفصیلی و در قالب پرونده هایی که از زوایای مختلف به موضوعات می پردازد، عطش مخاطبان را برای به دست آوردن اطلاعات و تحلیل های تازه درباره وقایع روز کشور بر طرف کنند.

ایده‌های خلاقانه‌ای مثل استفاده از بسته‌های گرافیکی، روش‌های تازه ارائه مطلب و جلدهای خاص که یک پرسش و پاسخ به آن را توامان در مقابل چشمان خواننده قرار می دهد، ضمن ایجاد تنوع و جذابیت، تورق و مطالعه این ماه نامه را که بیش از 200 صفحه حجم دارد و با دست پر به قرار ماهانه اش با مخاطب می آید، مطبوع و لذت بخش می کند.

همشهری

برای هر کسی که دغدغه زندگی در جامعه‌ای دینی دارد و می‌خواهد تاثیر اعتقاداتش را در تمام اجزای زندگی فردی‌اش نیز ببیند، ویژه نامه آیه همشهری یک فرصت مغتنم است.

نشریه‌ای که در تلاش است تا چارچوب‌های نوعی از سبک زندگی که در آن دین حرف اول و آخر را می زند را پیدا کند.

چارچوب‌هایی که در آن جوان مسلمان ایرانی ضمن اینکه در زندگی شخصی و مسائل خصوصی اش با ابهامی مواجه نیست و با کمک گرفتن از اخلاق دینی روش حل مسائل اش را می یابد، در زندگی اجتماعی و روابطش با سایر افراد جامعه نیز مسلط و مطمئن باشد و برای تمام مخاطرات زندگی جمعی راه حل پیدا کند.

راه حل‌هایی که از دل دین بیرون آمده و در پرتو نبوت و ولایت رنگ عملی به خود گرفته است. آیه به دنبال یافتن راهی است تا جوان مسلمان ایرانی خود به دنبال پاسخ پرسش هایش برود و با دست یافتن به سبک زندگی ای مبتنی بر آیات قرآن، تعالیم نورانی اهل بیت و راهنمایی علمای دین، شمایلی از یک فرد نمونه در جامعه ای دینی بسازد.

همشهری

 

مجله همشهری دیپلماتیک هر دو ماه یک بار با مقالاتی تخصصی به دنبال پاسخ مهمترین سوالات روز می‌گردد.

مقالاتی به قلم کارشناسان خبره مسائل بین الملل که هرکدام در حوزه کاری خود جزو سیاستگذاران روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌روند.

دانش و آگاهی نویسندگان این مجله از جزئیات مسائل و تصمیم گیری‌های کلان ملی باعث می‌شود مقالات تحلیلی همشهری دیپلماتیک جزو دقیق ترین تحلیل های حال حاضر در مطبوعات کشور باشد.

همشهری

برای علاقه‌مندان اندیشه و فلسفه مطالعه نشریه خردنامه همشهری فرصتی است برای پی گیری آراء و نظرات بزرگان این حوزه درباره مسائل روز.

خردنامه جایی است که در آن علوم انسانی در کنار علوم اسلامی معنا پیدا می کند و نویسندگان مجله به کمک این دو ابزار می کوشند تا وضع انسان ایرانی امروز را تبیین و تحلیل کنند.

نکته مهمی که خردنامه را از دیگر نشریات این حوزه ممتاز می کند زبان و لحنی است که نویسندگان مقالات به کار می گیرند.

بر خلاف مشی بسیاری از مجلات فلسفه و اندیشه که خواندن ترجمه ها و تالیف‌های منتشر شده در آنها برای مخاطبان اندکی کم تجربه تر کاری بس طاقت فرسا و آزار دهنده است، خردنامه تلاش می کند با زبانی روشن و قابل فهم از ناب‌ترین تجربه های فلسفی بزرگان ایران و جهان به خواننده اش گزارش دهد.

همشهری
کتاب داستان همشهری معتبرترین منبعی است که در آن می‌توانید در جریان تمام این اتفاقات قرار بگیرید و این البته تنها آغاز کار است.

مجموعه‌ای از بهترین داستان‌های ایرانی و خارجی برای تمام ذائقه‌ها یکی از بخش‌های اصلی این نشریه است.

کتاب داستان همشهری در کنار این بخش‌ها از توجه به آنهایی که تازه دست به قلم شده اند و می‌خواهند مسیر نویسندگی را طی کنند نیز غافل نمانده است.

مجموعه ای از توصیه‌های نویسندگان مشهور برای تازه کارها هم هر ماه یکی از بخش‌های عمده این نشریه است. نشریه ای که می خواهد لذت داستان خواندن را برای مخاطبان ایرانی اش بار دیگر زنده کند.

همشهری

 

استفاده از تکنولوژی‌های ارتباطی و اطلاعاتی بیش از آن‌که یک تخصص باشد؛ یک مهارت است؛ یک مهارت دیجیتال که لازمه زندگی در این زمانه است.

اصل اول و همیشگی نشریات فناوری باید راززدایی از تکنولوژی‌های ارتباطی و اطلاعاتی باشد و نه پیچیده‌نمایی آن... نشریه صفر و یک این امکان شگفت انگیز را برای شما فراهم آورده است.
همشهری

 

در نشریه الف سعی بر این است که کتاب، به عنوان یکی از اساسی‌ترین کالاهای فرهنگی مورد تحلیل و بررسی قرار بگیرد.

مجله الف حوزه‌های مختلف کتاب را دربرمی‌گیرد که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: شعر فارسی و شعر جهان، داستان کوتاه و رمان، فلسفه، سیاست و فرهنگ، تئاتر، سینما، موسیقی، معماری، نقاشی، عکاسی، آثار کودک و نوجوان، طنز مکتوب و...

الف که 3 شماره از آن به صورت ماهنامه منتشر شد، از شماره چهارم، هر 2 ماه یکبار در اختیار علاقه‌مندان کتاب قرار می گیرد.

منبع مورد استفاده برای این مدخل

کد خبر 123126
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز