دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۸۹ - ۲۰:۲۰
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: داود گنجه‌ای که قصد نامزدی برای این دوره از انتخابات خانه موسیقی را نداشت، در نهایت در برابر تقاضاها و فشارها تسلیم و نامزد کانون مدرسان شد و رای اول این کانون را هم به دست آورد

کانون مدرسان خانه موسیقی

به گزارش همشهری‌آنلاین، داود گنجه‌ای که نقشی تاثیرگذار در پاگیری نهاد خانه موسیقی داشت و بسیاری از اهالی موسیقی او را ستون استوار این نهاد صنفی لقب‌داده‌اند، تا لحظاتی قبل از برگزاری مجمع عمومی کانون مدرسان خانه موسیقی قصد نامزدی این دوره را نداشت،اما با تایید اکثریت مجمع عمومی 42 نفره کانون مدرسان بار دیگر به همراه دکتر محمد سریر نامزد هئیت مدیره شد و توانست با 38 رای به عنوان نفر اول این کانون انتخاب شود.

گنجه‌ای بعد از انتخاب شدن گفت که ریاست این دوره همانند دوره گذشته به استاد مصطفی‌کمال‌پورتراب واگذار می‌شود. آقای پورتراب در این انتخابات با 27 رای نفر سوم هیئت مدیره کانون مدرسان شد.

محمد سریر با 29 رای ،آذر هاشمی با 23 و هادی منتظری با 22 رای دیگر اعضای اصلی هیئت مدیره کانون مدرسان شدند. هما سادات افسری با 18 و فرمان مرادی با 13 رای به عنوان اعضای علی‌البدل هیئت مدیره معرفی شدند.

در انتخاب بازرسان هم انوش صدری‌ جهانشاهی با 22 رای و خانم مهناز ناصر روستا با 14 رای عنوان بازرسان اصلی و علی‌البدل را به خود اختصاص دادند.

ریاست جلسه را نصرالله ناصح پور  بر عهده داشت،اما پیش از برگزاری انتخابات مصطفی کمال پورتراب گزارشی از فعالیت‌های هئیت مدیره را مطرح کرد و در ادامه افزود که در دور آتی هیئت مدیره قصد دارد برخی مستر‌کلاس‌های موسیقی را هم برگزار کند.

پیشنهاد برگزاری کتاب سال خانه موسیقی از سوی این کانون از جمله فعالیت‌هایی بودکه خانم آذر هاشمی ، دیگر عضو هیئت مدیره به آن اشاره کرد.

در ادامه دکتر محمد سریر در جایگاه ریئس خانه موسیقی و عضو هئیت مدیره کانون گفت که خانه موسیقی به جایگاهی رسیده است که اشخاصی که کارت این نهاد را دارند هویتی برای خود پیدا کرده‌اند و این کم دستآوردی نیست.

داود گنجه‌ای هم گفت که خانه موسیقی باید خانه‌ای برای همدلی و همراهی همه اعضاء باشد آنهایی که به خانه انتقاد دارند بهتر است که از دیگر نهادها همانند انجمن موسیقی که این همه بودجه و امکانات دارد هم انتقاد کنند.

او گفت: تا زمانی که عشق و دوستی و محبت بر دل‌های اهالی موسیقی حاکم باشد،‌این نهاد می‌‌تواند به پیش برود و سپس با خواندن این بیت از شعر حافظ به سخنان خود پایان داد:
اگر غم لشگر انگیزد که خون عاشقان ریزد
من و ساقی به هم سازیم و بنیادش براندازیم

کانون مدرسان خانه موسیقی

هیئت مدیره کانون مدرسان لحظاتی بعد از انتخابات:از راست- دکتر محمد سریر، داودگنجه ای، انوش صدر جهانشاهی(بازرس)، خانم آذر هاشمی، دکتر مصطفی کمال پورتراب و هادی منتظری.

عکس: عطاء نویدی

کد خبر 123667
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز