گروه شهری: در نخستین شب بهره‌برداری از بوستان ولایت، بیش از 10 هزار نفر از شهروندان جنوب تهران در برنامه‌های جشن این بوستان شرکت کردند.

boustan

عبادالله فتح‌اللهی، شهردار منطقه 19 با اعلام این خبر گفت: در نخستین شب بهره‌برداری از بوستان ولایت تمامی امکانات و تجهیزات بوستان مورد بهره‌برداری شهروندان تهرانی قرار گرفت و بوستان ولایت شاهد حضور هزاران نفر از شهروندان ساکن جنوب تهران بود.

وی با اشاره به فعالیت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: این سازمان برای اجرای جشن ویژه بوستان ولایت که به‌مدت 22 شب ادامه خواهد داشت، پیش‌بینی 5 هزار صندلی کرده بود اما جمعیت بسیار زیادی آمد و بخش‌های مختلف دیگر بوستان نیز شاهد ازدحام جمعیت شهروندان تهرانی بود.

boustan

به گفته وی، بسیاری از شهروندان با ابراز محبت نسبت به مسئولان بوستان و کارکنان شهرداری، از این اقدام شهرداری تجلیل کردند.شهردار منطقه 19 با اعلام اینکه بزرگ‌ترین دستاورد شهرداری در احداث بوستان ولایت، رضایتمندی ساکنان جنوب شهر تهران بود، اظهار داشت:

دیدن شادمانی و استقبال شهروندان جنوب از برنامه‌های اجرا شده در بوستان یکی از مهم‌ترین دستاوردهای شهرداری از منظر اجتماعی بود؛ چرا که در شب اول بهره‌برداری از بوستان، شادمانی و خوشحالی اهالی جنوب وصف‌ناشدنی بود. فتح‌اللهی در ادامه تصریح کرد: در شب اول جشن، برنامه تا ساعت 22 و 30 ادامه داشت اما شهروندان تا ساعت یک بامداد نیز در بوستان حضور داشتند و از امکانات آن استفاده می‌کردند.

عبادالله فتح‌اللهی با اعلام اینکه کار در بوستان ولایت هنوز به پایان نرسیده، گفت: اجرای فاز دوم و سوم بوستان و ارائه خدمات بیشتر به شهروندان جنوب تهران از اولویت‌های شهرداری تهران است. به گفته وی، تاکید شهردار تهران به خدمات‌رسانی بیشتر به شهروندان و ایجاد فضایی مناسب برای شهروندان الگوی فعالیت همه کارکنان شهرداری است و امیدواریم بتوانیم بیش از پیش در این مسیر خدمت‌رسانی کنیم.

کد خبر 136093

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز