مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱ تیر ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: فورد با امید به شکوفایی بازار خودروهای بدون دود و کم‌مصرف، اعلام کرد تولید خودروهای با بهره‌وری بالا در زمینه مصرف سوخت را سه برابر می‌کند.

ford hybrid cars

خبرگزاری آلمان از دیترویت گزارش داد، به این ترتیب قرار است تا سال 2013 تولید این خودروها به بیش از 100 هزار دستگاه برسد.

فورد اعلام کرد فقط یک خودرو هیبریدی (دوگانه سوز) بنزینی-برقی و گونه برقی C-Max را عرضه خواهد کرد که سال آینده در کارخانه مونتاژ میشیگان فورد در وین (Wayne) تولید خواهد شد.

جیم فیرلی، رییس بازاریابی، فروش و خدمات فورد گفت گرایشی در میان مشتریان آمریکایی به سوی خودروهای دارای بهره‌وری بیشتر در زمینه مصرف سوخت دیده می‌شود که ناشی از افزایش بهای بنزین در آمریکا به چهار دلار به ازای هر گالن است.

وی گفت مشتریان به دنبال مصرف کمتر هستند و برای‌شان تفاوتی نمی‌کند که چه مدل خودرویی بخرند. زمانی که صحبت از خودروهای دوگانه‌سوز باشد،

تویوتا همچنان در بازار آمریکا پیشتاز است و اعلامیه فورد در حالی منتشر می‌شود که تویوتا پیش از این اعلام کرده بود به زودی مدل بزرگ‌تری از پریوس پنج را در بازار آمریکا عرضه می‌کند.

فروش C-Max در اروپا هم در مدل بنزینی و هم دیزلی صورت می‌گیرد. فورد در نظر دارد نمونه‌ای الکتریکی از مدل فوکوس را هم تا پایان سال جاری میلادی در بازار اروپا عرضه کند.

کد خبر 138382
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز