همشهری آنلاین-هلن صدیق بنای: کلاه‌های ایمنی با طراحی متفاوت و جدید، کاملا جسورانه، تابع مد روز در نوع خود قابل اطمینان و سبک هستند.

 

 

ایمنی در رانندگی به خصوص راندن موتورسیکلت و دوچرخه یکی از نکات اصلی استفاده از این وسایل نقلیه است. آمارهای موجود نشان می‌دهند :بیشتر آسیب‌ و تلفات ناشی از تصادف موتورسیکلت به دلیل وارد شدن ضربه به ناحیه سر وگردن است. این امر ضرورت بکارگیری کلاه ایمنی را به صورت یک عادت همیشگی نشان می‌دهد.

عادتی که با سوار شدن بر روی موتورسیکلت با چرخاندن سویچ برای روشن کردن آن همراه است. عادتی که به عنوان یک اقدام اصلی برای شروع رانندگی محسوب می‌شود.

انسان همواره در پی یافتن راهکارهای برای حفظ سلامتی و آسایش خود است. عادت به رعایت مسائل ایمنی، نقش موثری در حفظ امنیت و سلامت هر فرد دارد. استفاده از کلاه ایمنی به عنوان یکی از ساده‌ترین و کم هزینه ترین شیوه، ایمن‌سازی برای تامین سلامت افراد محسوب می‌شود.

از این رو طراحان کلاه‌های ایمنی در سراسر دنیا دست به کار شده و برای ترغیب هر چه بیشتر موتورسوران برای استفاده از کلاه ایمنی طراح‌ها و مدل‌های جالب و مختلفی ارائه می‌دهند. تصاویر بالا طرح‌های جالبی از کلاه ایمنی هستند که توسط طراحان روسی ارائه شده‌اند.

از نظر کارشناسان، طراحی این کلاه‌ها با مفهومی متفاوت و جدید، کاملا جسورانه، به روز و جذاب است. کلاه‌های ایمنی که در نوع خود قابل اطمینان و سبک هستند.

 شرکت مهندسی روسی با عنوان "Good"، این کلاه‌های ایمنی را طراحی، تولید و به نمایش گذاشته است. این کلاه‌ها مخصوص ایمنی در جاده‌ها و سفرهای درون شهر با ایمنی بالا برای حفاظت از سر و گردن موتور سوار، طراحی و به بازار جهانی عرضه شده است.

طراح‌های این کلاه‌ها بسیار جالب، بامزه برخی از آنها خنده‌دار است. گویا طراحان خلاق و مبتکر آن خواسته‌اند به هر طریقی که شده، موتورسوران را وادار به خرید و استفاده از آنها کنند.

هر نوع سلیقه‌ای در طراحی این کلاه ایمنی در نظر گرفته شده است. این شرکت معتقد است؛ بدلیل گرایش روز افزون مردم به سمت مد و یا هرچیز عجیب غریب و غیر عادی، این گونه طرح‌ها برای فروش و کاربری موفق‌تر هستند.

چرا که موتورسواران طالب مد، هم برای ایمنی و هم برای جلب توجه این کلاه‌ها را خریده و استفاده خواهند کرد.

طراح این کلاه شامل؛ شکل سر مردان و زنان، مغز انسان، توپ‌های گلف، تنیس، بولینگ، میوه‌هایی چون؛ هندوانه، گردو و... هستند.

قبل از روشن کردن موتورسیکلت خود، کلاه ایمنی را بر سر گذاشته و با آسودگی خاطر بیشتری رانندگی کنید.

 

http://nerdlike.com

 

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز