همشهری آنلاین: تیم فوتبال اوساسونا در ادامه هفته یازدهم رقابت‌های لالیگا در حضور 70 هزار تماشاگر ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو با نتیجه پر گل 7 بر یک مقابل رئال مادرید در هم کوبیده شد.

جواد نکونام

به گزارش همشهری آنلاین، صدرنشین لالیگا که این روزها در اوج آمادگی است با هت تریک رونالدو موفق شد اوساسونا را در هم بکوبد و مستحکم‌تر از قبل به صدر جدول تکیه بزند.

جواد نکونام 90 دقیقه در این دیدار حضور داشت و نظاره‌گر هنرنمایی‌های رونالدویی بود که به تازگی جایزه کفش طلایی فوتبال اروپا را نیز کسب کرده است.

بازیکنان رئال مادرید در این بازی هفت بار دروازه اوساسونای قرمزپوش را باز کردند. رونالدو در دقیقه 23 اولین گل بازی را به ثمر رساند اما هشت دقیقه بعد بازی به تساوی کشیده شد. در حالی که به نظر می‌رسید با گل اوساسونا این دیدار برای رئال مادرید دیداری سخت و پرتنش باشد اما تنها سه دقیقه بعد په‌په مدافع پرتغالی رئال دروازه یاران نکونام را گشود. هیگواین هم در دقیقه 40 گل سوم رئال را به ثمر رساند تا نیمه نخست با برتری سه بر یک میزبان به پایان برسد.

نیمه دوم این دیدار با خطای خشن و اخراج مدافع اوساسونا در دقیقه 54 همراه شد که این اخراج با یک ضربه پنالتی به سود رئال همراه بود که این ضربه را رونالدو به گل تبدیل کرد. تنها چهار دقیقه پس از این گل بار دیگر رونالدو دروازه یاران نکونام را گشود تا نتیجه‌ای رویایی برای شاگردان مورینیو رقم بخورد.

کریم بنزما که جزء یاران تعویضی مورینیو  در این دیدار بود در دقایق 63 و 81 دو بار دیگر دروازه اوساسونا را گشود تا بازی در نهایت با نتیجه هفت بر یک به سود تیم میزبان به پایان برسد.

کد خبر 150483

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز