همشهری آنلاین: عضو خبرگان رهبری با تاکید براینکه اصولگرایان باید با یک لیست در انتخابات شرکت کنند، گفت: ارائه لیست های متعدد، لطمه ای جبران ناپذیر بر وحدت حداکثری اصولگرایان است.

آیت الله علم الهدی با اشاره به تحریم های نفتی علیه ایران، گفت: آمریکا و هم پیمانان این کشور سعی در تخریب اوضاع اقتصادی ایران دارند تا روحیه مردم را با تحریم های پی در پی تضعیف کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحد اصولگرایان،عضو خبرگان رهبری ادامه داد: ملت ایران 33 سال است که همواره آماج تحریم های اقتصادی از این دست بوده اند و پس از هر تحریم، از عزم و اراده آنها کاسته نشده است.

وی تحریم ها را کوبیدن بر طبل جنگ علیه ایران دانست و تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل بارها ایران را تهدید به حمله نظامی کرده اند و این تحریم های نفتی هم به نوعی اعلان جنگ علیه ایران است.

امام جمعه مشهد، با اشاره به انتخابات مجلس نهم گفت: مجلس شورای اسلامی جایگاه ویژه ای در نظام جمهوری اسلامی دارد و آمریکا تلاش می کند با ایجاد چالش های مختلف در آستانه انتخابات مجلس نهم، مردم را از شرکت و حضور پرشور در انتخابات دلسرد کند.

وی از تحریم های نفتی به عنوان یکی از حربه های ایجاد یاس در میان مردم کشور یاد کرد و افزود: ملت ایران همواره پشتیبان نظام و ولایت فقیه بوده اند و این تحریم ها هرگز آنها را از دنبال کردن اهداف متعالی نظام و شرکت در انتخابات مجلس نهم مایوس نخواهد کرد.

آیت الله علم الهدی، ادامه داد: آمریکا با ایجاد چالش های انتخاباتی در آستانه مجلس نهم، سعی در تغییر مسیر انتخابات و نتیجه این مشارکت عظیم سیاسی آن هم به نفع خود دارد و تلاش می کند با متشنج کردن فضا، مهره های مورد نظر خود را وارد مجلس نهم کند.

این عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: بیداری و بصیرت ملت ایران و حضور پرشور آنها در انتخابات، پاسخی محکم به توطئه ها و یاوه گویی های آمریکا و استکبار جهانی خواهد بود.

امام جمعه مشهد، در توصیه به اصولگرایان هم مواردی را متذکر شد: اصولگرایان باید با یک لیست در انتخابات شرکت کنند و ارائه لیست های متعدد از سوی آنها، لطمه ای جبران ناپذیر بر وحدت حداکثری اصولگرایان است.

آیت الله علم الهدی تصریح کرد: عدم وحدت گرایی و پراکندگی فکری در میان اصولگرایان، خطراتی را متوجه انتخابات مجلس نهم می کند که این مسئله با منشور مدون اصولگرایی جامعتین منافات دارد.

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: آنچه ملت ایران را در شرایط حساس و بحرانی یاری کرده است، وحدت، وحدت و وحدت بوده و اصولگرایان هم باید با انسجام و همدلی، جامعه را به سمت و سوی وحدت سوق دهند.

 

کد خبر 158804
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز