همشهری‌آنلاین: رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در واکنش به موج تخریب های صورت گرفته علیه وی در آستانه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رد اظهارات نسبت داده شده به وی درباره امام راحل (ره) گفت: آنچه به نقل از من در جمع هادیان سپاه و انصار گفته شده، از انجا که در این جمع حاضر نبوده و سخنرانی نداشته ام تکذیب می کنم.

 به گزارش همشهری‌آنلاین، غلامعلی حداد عادل رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس سه شنبه در نطق میان دستور خود سخنانی مطرح کرد که مهمترین آنها در جدول زیر آمده است: 

1

  • خدا را شکر می کنیم که با انقلاب اسلامی به ما نعمت استقلال ارزانی داشت و دست پلید بیگانه را از کشورها کوتاه کرد. خدا را شکر می کنیم که با انقلاب اسلامی به ما آزادی عطا کرد و در ما اعتماد به نفس و احساس توانایی و خودباوری و تاثیرگذاری در اداره کشور و قدرت پیشرفت و نوآوری در عرصه های سیاست و علم و فناوری ایجاد کرد.

2

  • امروز مسلمانان جهان فریاد آزادی و صلای بیداری را از جمهوری اسلامی ایران و از تهران و از زبان رهبر انقلاب اسلامی و از زبان ملت ایران می‌شنوند. در چنین وضعی عصبانیت قدرت‌های سلطه‌گر از ملت ایران و دشمنی آنها با انقلاب و رهبری انقلاب روز به روز بیشتر می‌شود.

3

  • هر دیکتاتوری که در جهان اسلام به دست مردم سقوط می‌کند و هر انتخاباتی که با پیروزی اسلامگرایان در کشورهای اسلامی به انجام می رسد، آتش خشم آمریکا و اسرائیل را شعله ورتر می‌کند.

4

  • غربی‌ها هم در داخل کشورهای خود با بحران‌های اقتصادی اجتماعی سخت مواجه شده‌اند و مزدوران خود را در جهان اسلام یکی پس از دیگری با بیداری اسلامی از دست دادند طبیعی است که از ملت ایران عصبانی باشند و به تهدیدها و تحریم‌های خود بیفزایند اما ملت بزرگ ایران قدر استقلال و آزادی جمهوری اسلامی را می‌شناسد و با بصیریتی که دارد به راه خود ادامه می‌دهد.

5

  • این ملت با همین بصیرت و عزم و اراده در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن نیز شرکت خواهد کرد و 20 روز پس از آن در 12 اسفند در پای صندوق‌های رای انتخابات مجلس نهم نیز حضور خواهد داشت و به فضل الهی به ندای رهبر عزیز خود که خواستار حضور دشمن شکن مردم در انتخابات شده بودند پاسخ خواهد داد.

6

  • این روزها در آستانه انتخابات از سوی محافلی که منشا بیشتر آنها خارج از کشور است موج دروغ پردازی برنامه ریزی شده‌ای علیه اینجانب آغاز شده و اظهارات شگفت‌آوری در باب امام راحل و دیگران به این جانب نسبت داده شده که به کلی آنها را تکذیب می‌کنم از جمله آنچه به نقل از سخنرانی در جلسه هادیان سپاه و انصار گفته شده که اصلا در چنین مجلسی حضور نداشته‌ام و سخنرانی نکرده‌ام را تکذیب می‌کنم.

7

  • به حکم آیه "من شر الوسواس الخناس الذی یوسوس فی صدور الناس" از ظلم آنها به خدا یناه می‌برم.

 (منبع: مهر)

کد خبر 159754
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز