همشهری آنلاین: مسئول روابط عمومی جبهه متحد اصولگرایان گفت: تاکنون در مورد سرلیستی جبهه متحد اصولگرایان تصمیمی گرفته نشده است.

مجتبی توانگر مسئول روابط عمومی جبهه متحد اصولگرایان به فارس گفت: در چندین جلسه‌ای که برای نهایی شدن فهرست جبهه متحداصولگرایان در تهران برگزار شد هیچ بحثی راجع به سرلیستی صورت نگرفته است.

وی افزود: در این جلسات که شب گذشته نیز در موردنهایی شدن فهرست برگزار شد صرفا در مورد تطبیق بر معیارها و میزان مقبولیت نامزدها بحث و بررسی صورت گرفت که در نهایت فهرست نهایی اعلام شد.

توانگر اضافه کرد: اسامی که از سوی سخنگو و پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحد اعلام شد هیچ ترتیب خاصی نداشت بلکه صرفاً بر اساس جمع‌بندی که در جلسه راجع به افراد صورت می گرفت در خبر منتشره، اعلام شد.

وی ادامه داد: احتمالاً در جلسه آتی جبهه متحد بحث در مورد سر لیست جبهه متحد اصولگرایان وویژگی‌های آن، بحث و بررسی شروع خواهد شد.

مسوول روابط عمومی جبهه متحد اصولگرایان گفت: همانطور هم که پیش از این تاکید شده، سرلیست هر فهرست انتخاباتی باید نشانه، علامت و مظهر تمام ارزشهای مورد قبول اعضای فهرست و پرچمی برای شناخت مردم نسبت به خطوط مشی ایجابی و سلبی آن فهرست باشد که درجبهه متحد اصولگرایان در تهران نیز همینگونه خواهد بود.
کد خبر 159854
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز