همشهری آنلاین: درباره ارائه دولیست دو رویکرد وجود دارد برخی اعتقاد به اشتراکات حداکثری دارند تا موجب سردرگمی مردم نشود و برخی دیگر اعتقاد به دو لیست کاملا متفاوت دارند تا مردم راحت‌تر تصمیم بگیرند.

زهره الهیان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا اشتراکات در لیست جبهه متحد و جبهه پایداری موجب ریزش آرا در جبهه متحد نخواهد شد؟ گفت: هدف ما باید این باشد که چه در تهران و چه در سایر حوزه‌ها کاندیده‌های از لیست اصولگرایان وارد مجلس شوند، در شیوه تهیه لیست اختلاف نظر وجود دارد، جبهه پایداری بر این عقیده که باید رقابت درون گروهی داشته باشیم و بر اساس این رقابت وارد مجلس شویم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، زهره الهیان در نشست خبری دبیر کمیته بانوان جبهه متحد اصولگرایی، افزود: این تحیل شاید مطابق با واقعیت نباشد، با توجه به تلاشی که از سوی جریانات مختلف صورت می‌گیرد ممکن است رقابت بین اصولگرایان منجر به پایان آمدن این آرا باشد.

الهیان تصریح کرد: تمام تلاش این بود که جبهه پایداری به جبهه متحد بپیوندد تا شاهد حضور حداکثری اصولگرایان در صحن مجلس باشیم که این اتفاق نیفتاد.

دبیر کمیته بانوان جبهه متحد اصولگرایی خاطرنشان کرد: درباره ارائه دولیست دو رویکرد وجود دارد برخی اعتقاد به اشتراکات حداکثری دارند تا موجب سردرگمی مردم نشود و برخی دیگر اعتقاد به دو لیست کاملا متفاوت دارند تا مردم راحت‌تر تصمیم بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر ابوترابی فرد به عنوان سر لیست جبهه متحد اصولگرایی انتخاب شده است، افزود: ایشان به دلیل جایگاه ویژه‌ای که دارند به عنوان سرلیست انتخاب شده‌اند. برخی در جبهه متحد بر این عقیده اند که سرلیست جبهه متحد و جبهه پایداری نباید مشترک باشند تا شناسایی لیست بهتر صورت بگیرد.

 

در پی این اظهارات جبهه متحد بیانیه‌ای صادر کرد که در آن تاکید شده است: اظهار نظر اخیر نظر شخصی بوده است.

پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحد اصولگرایان در خصوص اعلام سر لیست جبهه متحد اصولگرایان آورده است: همانطور که پیش از این حضرت آیت الله مهدوی کنی و اعضای شورای مرکزی اعلام کرده اند، امشب در جلسه شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان در مورد سرلیست جبهه متحد در تهران تصمیم گیری خواهد شد؛ لذا هرگونه اظهار نظری در این مورد اظهار نظر شخصی باید تلقی شود.

کد خبر 160149
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز