همشهری آنلاین: رئیس شورای مذهبی شهرستان بوشهر گفت: حضرت زینب کبری الگوی صبر ، پایداری و ولایت‌مداری است.

حضرت زینب (س)

به گزارش خبرگزاری زنان، سلمان گورکی ظهر دوشنبه در نشست با اعضای شوراهای مذهبی استان بوشهر ضمن تبریک میلاد حضرت زینب(س) اظهار داشت: حضرت زینب(س) به عنوان الگوی مجسم و شاخص برای جامعه اسلامی به ویژه زنان مسلمان است و باید تقارن اول و پایان سال 91 را با میلاد حضرت زینب کبری (س) را مبارک بشماریم.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب اضافه کرد: زن امروز دنیا الگو می‌خواهد، اگر الگوی او زینب (س) و فاطمه‌ زهرا (س) باشند، کارش عبارت است از فهم درست، هوشیاری و درک موقعیت‌ها و انتخاب بهترین کارها، ولو با فداکاری و ایستادن پای همه چیز برای انجام تکالیف بزرگی که خداوند بر دوش انسان‌ها گذاشته است.

گورکی در ادامه با بیان اینکه زنان مسلمانی که کردار و الگوی زندگی آنها به حق‌، حضرت فاطمه زهرا(س) یا زینب کبری (س) باشد مردان بزرگی را در دامان خود مانند امام خمینی (ره) ، مقام معظم رهبری‌، رجایی‌، باهنر ، مطهری ، بهشتی با وجود، تفکر و منششان و دانشمندان هسته‌ای چون داریوش رضایی نژاد ، مسعود علی محمدی ، مصطفی احمدی روشن ومجید شهریاری را تربیت خواهند کرد که باعلم و دانش شان مردم کشور، منطقه و جهانی را تحت شعاع و تاثیر خود قرار داده ومنشا تحولات بنیادین علمی و فکری در جهان خواهند شد و سال‌های سال نام و یادشان زنده و گرامی خواهد ماند.

وی افزود: باید تقارن اول و پایان سال 91را با میلاد حضرت زینب کبری (س) را مبارک بشماریم و صبر ، پایداری و ولایت‌مداری ایشان را الگوی خودمان قرار بدهیم و گوش به فرمان ولایت در این سال با خرید و استفاده از کالاهای ایرانی به تقویت تولید و سرمایه ملی و سرمایه گذار ایرانی کمک کنیم. البته امیدوارم تولید کننده‌ها نیز با رعایت استاندادها ،خدمات و کالاهای خود را با کیفیت و قیمت مناسب جهت تحقق این هدف دراختیار مردم قرار بدهند.

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان بوشهر ادامه داد: وظیفه خود می‌دانم که از پرستاران به عنوان احترام به یک ارزش انسانی والا قدردانی کرده و امیدوارم پرستاران با الگو قرار دادن حضرت زینب (س) که روز میلاد آن حضرت به نام پرستار نامگذاری شده در جهت تقویت جایگاه پرستاری در جامعه که به لحاظ ماهیت معنوی آن، ارزشمند و مقدس است گام بردارند.

کد خبر 164229
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز