همشهری‌آنلاین: 35 دقیقه کافی بود تا شب سخت پپ گواردیولا و مردان کاتالان در برابر چلسی به زدودن خاطره تلخ شکست در ال‌کلاسیکو منجر شود. بارسلونا گل اول را زد؛ اما...

در «رویارویی لندن، تیم انگلیسی به رهبری روبرتو دی ماتئو، مربی ایتالیایی - سوئیسی با اتکا به تاکتیک حضور متراکم در دفاع و استفاده از ضدحملات،‌ از تنها فرصت خود با گل دیدیه دروگبا ‌مهاجم ساحل عاجی نهایت استفاده را برد و بدون گل خورده با پیروزی ارزشمند یک بر صفر به نیوکمپ جوزپ گواردیولا آمد.

اخراج جان تری کاپیتان چلسی حادثه مهم پس از گل اول بارسلونا بود و گل دقیقه 43 بارسلونا حادثه بعدی.

چلسی لحظاتی بعد گل اول را زد تا همه چیز دوباره برای کاتالان‌ها در محاق رود.

Barcelona's Busquets is congratulated by team mates Sanchez, Messi and Iniesta after scoring a goal agaisnt Chelsea during their Champions League socc

نیمه دوم

نیمه دوم در لحظات اولیه با تهاجم بارسلونا همراه بود که به یک پنالتی منجر شد. پنالتی در دقیقه 49 توسط لیونل مسی زده شد که تیر دروازه راه توپ را بست.

بارسلون که عملا در نیمه دوم زمین چلسی اردو زده بود تا دقایق پایانی به گل دست نیافت. دفاع فشرده چلسی؛ یاران بارسلونا را که 82 درصد مالکیت توپ را داشت فلج کرده بود. گل دقیقه 81 بارسلونا افساید اعلام شد و شوت یک دقیقه بعد مسی باز هم به تیر دروازه خورد تا عقربه‌های ساعت به دقیقه 90 نزدیکتر شود و چلسی ده نفره باز هم مقاومت کند. یک کرنر در واپسین لحظات نصیب بارسلونا شد که ضربه سر مردان بارسلون تور را ندید.

و بالخره این فرناندو تورز بود که در وقت اضافه تیر خلاص را به بارسلون زد تا سخت‌ترین شب زندگی گواردیولارقم بخورد

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

برچسب‌ها

۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۵