همشهری آنلاین: معاون سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته هایی تحصیلی نیمه متمرکز خبر داد و گفت: اسامی این افراد در گروه های آزمایشی تجربی، انسانی، ریاضی، هنر و زبان های خارجی آزمون سراسری 91 روز دوشنبه 16 مرداد اعلام می‌شود.

سیدجلال طباطبایی در گفتگو با مهر افزود: داوطلبان با توجه به برنامه زمان بندی که توسط خود دانشگاهها و در اطلاعیه موجود در سایت سازمان سنجش اعلام شده است، لازم است جهت انجام مصاحبه و سایر مراحل به محل قبولی مراجعه کنند. عدم مراجعه به منزله عدم قبولی قطعی فرد در کد رشته مربوطه محسوب می شود.

وی اضافه کرد: همچنین داوطلبانی که در رشته های شرایط خاص دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی وابسته به آموزش و پرورش، دانشگاه غیرانتفاعی علوم قرآنی و حدیث، دانشگاه هنر اسلامی تبریز، دانشگاه شاهد و دانشگاه مذاهب اسلامی اعلام علاقمندی کرده اند در صورتی که مجاز به انتخاب رشته باشند بدون محدودیت می توانند رشته های دانشگاه های مذکور را از اولویت یک تا صد انتخاب کنند.

طباطبایی اظهار داشت: معرفی چند برابر ظرفیت این دسته از دانشگاهها بر اساس اولویت انتخاب رشته های تحصیلی در فرم انتخاب رشته انجام خواهد شد.

معاون سازمان سنجش اضافه کرد: اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت برای انجام معاینه و مصاحبه و سایر مراحل گزینش بعد از مرحله انتخاب رشته در هفته اول شهریور معرفی می‌شود.

کد خبر 179970

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز