همشهری آنلاین: فیلم کوتاه «باشه برای بعد» به کارگردانی امیرحسین عسگری جایزه سوم بهترین فیلم جشنواره «کنی آ مینوتی» ایتالیا را به دست آورد.

فیلم ایرانی

به گزارش همشهری آنلاین،«باشه برای بعد» اولین ساخته امیر حسین عسگری در جشنواره «کنی آ مینوتی» 2012 کشور ایتالیا که از 27 آگوست تا سوم سپتامبر برگزار شد، توانست جایزه سوم این جشنواره را به دست آورد.

فیلم "باشه برای بعد" روایتگر داستان پسربچه 13ساله‌‌ افغانی است که به دلیل شرایط جنگ به ایران آمده تا با یافتن کاری برای خانواده‌اش پول بفرستد؛ اما این در حالی است که او هنوز بازی کردن را فراموش نکرده و وقتی در کنار محلی که مشغول به کار است، بچه‌هایی را می‌بیند که در حال بازی کردن هستند، تصمیم جدیدی می‌گیرد.

عوامل سازنده فیلم "باشه برای بعد" عبارتند از: امیر حسین عسگری نویسنده و کارگردان؛ مهدی مختاری تهیه‌کننده؛ اشکان اشکانی فیلمبردار؛ وحید مقدسی صدابردار؛ جواد جهانگیری دستیار صدابردار، اسماعیل منصف تدوین، حسن مصطفوی مدیرتولید؛ محمد توسلی طراح گریم؛ معصومه محمدی انتخاب بازیگر؛ علی سرآهنگ دستیار برنامه‌ریز؛ مصطفی سلطانی مشاور فیلمنامه؛ مهدی اکبری طراح صحنه و لباس، بهنام جعفری و مهدی مصباحی دستیاران طراح صحنه، مهرداد موسوی مدیر تدارکات، حمید خزاعی عکاس و امیرمسعود عسگری روابط عمومی.

علیرضا مظفری، عیسی حسینی و مانی عسگری نیز بازیگران "باشه برای بعد" هستند.

این فیلم پیشتر جایزه بهترین فیلم هفتمین جشنواره "شورتینی" کشور ایتالیا را نیز به دست آورده بود.

امیرحسین عسگری متولد 1357 و کارشناش رشته نمایش است.

وی پیش از این کارگردان دوم مجموعه تلویزیونی "مثل یک کابوس" بوده و در سریال‌های "ساعت شنی"، "چهل سرباز"، "شبانه" و فیلم‌های "گیرنده"، "سربازان اعدام"، "قند تلخ" و "دایناسور" به عنوان دستیار کارگردان حضور داشته است.

 

 

کد خبر 184315

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز