همشهری آنلاین: سومین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار که قرار است 21 آذر تا 9 دی ماه 91 در تهران و بیش از 100 شهر و روستای کشور برگزار شود، اعلام فراخوان کرد.

پوستر جشنواره سینمایی

به گزارش فارس سومین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار که قرار است 21 آذر تا 9 دی ماه 91 در تهران و بیش از 100 شهر و روستای کشور برگزار شود، اعلام فراخوان کرد.

قرار است این جشنواره در دو بخش مسابقه و جنبی برگزار شود که در بخش مسابقه آثار در قالب‌های مستند، داستانی کوتاه و بلند، انیمیشن، نماهنگ، فیلمنامه، پژوهش‌ها، نقدها و یادداشت‌های سینمایی پذیرفته می‌شود.

سومین جشنواره مردمی عمار چون سال گذشته آثار را در موضوعات تاریخ انقلاب اسلامی، نقد درون گفتمانی، بیداری اسلامی، فتنه سال 88، جنگ نرم (تحریم و جهاد اقتصادی، فرصت‌ها و داشته‌های جامعه دینی ایران، توطئه‌ها و تهدیدهای نظام جمهوری اسلامی ایران) تقسیم بندی و در مسابقه قرار می‌دهد.

بخش جنبی این دوره از جشنواره مردمی عمار نیز سوژه‌های مستند و داستانی است که علاقمندان به شرکت در حوزه سوژه می‌توانند سوژه‌های متناسب با موضوعات بخش مسابقه را که قابلیت تبدیل شدن به آثار مستند و داستانی دارند به دبیرخانه ارسال کنند.

برای شرکت در سومین جشنواره مردمی عمار متقاضیان باید فرم ثبت نام را در سایت جشنواره به آدرس ammarfilm.ir تکمیل کرده و به ازای هر اثر ثبت شده کد دریافت کنند و شرکت کننده موظف است رسید ثبت نام را به همراه اثر به آدرس دبیرخانه جشنواره ارائه کند.

آخرین مهلت ثبت آثار در جشنواره مردمی فیلم عمار 30 آبان 1391 اعلام شده و آخرین مهلت ارسال آثار 5 آذر 1391 خواهد بود.

آغاز نمایش آثار در تهران و شهرستان‌ها 21 آذر 91 خواهد بود و اختتامیه این جشنواره در سالگرد قیام 9 دی برگزار می‌شود.

دبیرخانه جشنواره مردمی عمار در تهران، خیابان 16 آذر روبه روی خیابان پورسینا، پلاک 60 واقع است و تلفن ضروری برای تماس 02188960477 است.

 

کد خبر 186933

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز