همشهری آنلاین: طی حکمی از سوی دکتر کرم‌اله علیمرادی، سرپرست فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء، حسین شمس به عنوان مدیر فنی تیم ملی فوتسال ناشنوایان منصوب گردید.

H.Shams

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء، دکتر کرم‌اله علیمرادی سرپرست فدراسیون با حسین شمس، سرمربی سابق تیم ملی فوتسال دیدار کرد.

در این نشست صمیمانه علاوه بر این که حسین شمس به عنوان مدیر فنی تیم ملی فوتسال ناشنوایان مجددا اعلام همکاری کرد، پیرامون برگزاری اردوها، مسابقات و آمادگی بیشتر با همکاری انجمن فوتبال و فوتسال جهت حضور در مسابقات آسیایی و جهانی پیش رو گفتگو و تبادل نظر شد.

همچنین مقرر شد ارتباطات مفیدی با کشورهای دیگر برقرار شود تا فوتسال نیز به عنوان رشته المپیکی در المپیک 2013 ناشنوایان در صوفیه بلغارستان حضور داشته باشد.

دکتر علیمرادی در این رابطه اظهار کرد: "حسین شمس بدون هیچ چشم‌داشت مالی و تنها از روی علاقه و برای کمک به تیم ملی فوتسال ناشنوایان این سمت را پذیرفته است."

گفتنی است سال گذشته حسین شمس هدایت تیم ملی فوتسال ناشنوایان را بر عهده داشت و موفق به کسب مقام قهرمانی فوتسال ناشنوایان جهان 2011 در سوئد شد.

شمس سرشناس‌ترین مربی فوتسال ایران به شمار می‌رود که سال‌ها افتخار سرمربی‌گری تیم ملی فوتسال کشورمان را بر عهده داشته است.

کد خبر 192634
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز