شنبه ۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۱
۰ نفر

همشهری‌آنلاین - امیر زنده‌رود: نهم مرداد ۹۱ یعنی دقیقا پنج ماه پیش خبر تغییر و تحول فنی در سایت و هدف از این تغییرات را اعلام کردیم.

more

 گزارش فنی به کاربران

گزارش اول: تغییرات فنی در سایت همشهری‌آنلاین تاثیرات مستقیمی را در تعداد مخاطبان و صفحات دیده شده توسط کاربران  در پی داشت است. در ایام تغییرات هرچند برای مدت کوتاهی رتبه همشهری‌آنلاین در آلکسا به پائین تر از 150 رتبه رسید اما اطمینان داشتیم تغییرات ایجاد شده نه تنها ما را به سرعت به سمت هدف اصلی که دسترسی سریعتر شما به خبرها و داده‌ها بود سوق می‌دهد، بلکه به سرعت جایگاه سایت شما را هم تغییر می‌دهد و همینطور شد.

نتایج آن تغییرات فنی؛ کسب رتبه 73 در آلکسا تا تاریخ تنظیم این گزارش است.

همشهری‌آنلاین

گزارش دوم: از سوی دیگر؛ از آنجا که اکثر سایت‌های خبری در روزهای تعطیل با کاهش مخاطب روبرو می‌شوند نزدیک شدن فاصله تعداد مخاطبان در روزهای تعطیل آخر هفته به دیگر روزهای ایام هفته هم نشان از افزایش وفاداری مخاطبین به همشهری‌آنلاین در طی هفته دارد که در نمودار و جدول زیر مشهود است.

همشهری‌آنلاین

اما آن چیز در جدول بالا بیشتر از همه به چشم می‌خورد؛ عبور از رکورد یک میلیون صفحه دیده شده توسط کاربران در ایام تعطیل است که خود دلیلی بر تایید ضرورت تغییرات فنی و نیز در مرحله بعد مقبولیت سیاست‌های گزینش اخبار و مطلب ‌در همشهری‌آنلاین برای روزهای تعطیل است.

more

  درباره جنبه‌های خبری و دائره‌المعارفی همشهری آنلاین

کد خبر 195960
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز