همشهری آنلاین: جنگنده پیشرفته قاهر 313 که تمام مراحل طراحی و ساخت آن توسط متخصصان کشورمان صورت گرفته ویژگی‌های برجسته‌ای داشته و همه خصوصیات مثبت پیشرفته‌ترین جنگنده‌های دنیا را در خود دارد.

رییس جمهور ساخت جنگنده پیشرفته قاهر 313 توسط متخصصان کشورمان را تجلی نبوغ و استعداد ایرانی برای دفاع از خود توصیف کرد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی نژاد صبح امروز شنبه در حاشیه مراسم رونمایی از جنگنده بومی قاهر 313 در محل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با تبریک این دستاورد جدید به ملت ایران و همه متخصصان صنعت هوایی و زحمتکشان نیروی هوایی کشورمان اظهار داشت: جنگنده پیشرفته قاهر 313 که تمام مراحل طراحی و ساخت آن توسط متخصصان کشورمان صورت گرفته ویژگی‌های برجسته‌ای داشته و همه خصوصیات مثبت پیشرفته‌ترین جنگنده‌های دنیا را در خود دارد.

رییس جمهور با اشاره به توضیحات متخصصان و خلبانان نیروی هوایی افزود: این بزرگواران که بعضاً سابقه طولانی پرواز با جنگنده‌های مختلف را دارند از منظر کارشناسان آشنا به امور اظهار می‌کردند که ویژگی‌های این هواپیما در حد عالی است.

احمدی‌نژاد چنین دستاوردهایی را نشانه اعتماد به نفس، بیداری و حرکت مستمر و رو به پیشرفت ملت ایران دانست و اظهار داشت: اینها نشانه حرکت ملتی است که یک تاریخ، فرهنگ و تمدن را پشت سر خود دارد و در سال‌هایی که هیچ‌کس حرفی برای گفتن نداشته صدها سال پایگاه علمی بوده و علوم مفید را در اختیار بشریت قرار داده است.

رییس جمهور تصریح کرد: متخصصان کشورمان امروز از بسیاری از مرزهای دانش عبور کرده و دیگر هیچ دستاورد و پیشرفتی دور از دسترس آنها نیست و این نشانه عمق ایمان و تعهد ملت ایران و دانشمندان و صنعتگران این کشور به ارزش‌های الهی و استقلال ملت است.

کد خبر 199765

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز