دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۶
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: محمدرضا گرگین‌زاده، موزیسین و ناشر شناخته شده موسیقی یکشنبه‌شب در بیمارستان رجایی تهران بر اثر سکته قلبی دارفانی را وداع گفت.

عزیزیان، از همکاران گرگین‌زاده ضمن اعلام این خبر به همشهری‌آنلاین گفت:شب گذشته متاسفانه ایشان بر اثر سکته قلبی به بیمارستان رجایی برده شد و در نهایت تلاش‌های پزشکان نتیجه نداد و استاد گرگین‌زاده دار فانی را وداع گفتند.

وی درباره زمان تشییع پیکر مرحوم گرگین‌زاده گفت: با توجه به این که فرزندشان در خارج از ایران به سر می‌برند، قرار است در یکی ، دو روز‌ آینده به کشور آمده و مقدمات تدفین و برگزاری مراسم برای آن مرحوم را فراهم کنند که به محض ورود این موارد اطلاع رسانی خواهد شد.

گرگین‌زاده از جمله ناشران شاخص و آگاه به مسائل موسیقی بود که تحصیلات آکادمیکی در زمینه موسیقی داشت. از او گفت وگویی مفصل در شماره آخر فصلنامه ماهور منتشر شده است که در آن او به چگونگی تشکیل انتشارات موسیقی سرود پرداخته و تلاش‌هایش در عرصه نشر را به تفصیل بازگو کرده است.

همشهری‌آنلاین درگذشت این موزیسن و ناشر شهیر را به جامعه فرهنگی و موسیقایی تسلیت گفته وبرای آن مرحوم آمرزش و برای بازماندگان صبر و شکیبایی آرزو می‌کند.

کد خبر 200112
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز