سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۳
۰ نفر

همشهری آنلاین - مهدی توکل صدیقی: تصاویر این گزارش مربوط به نمایشگاه ماشین دیترویت است که از ۱۴ تا ۲۷ ژانویه 2013 در شهر دیترویت آمریکا برگزار شد. عمده تصاویر این گزارش مربوط به دستاوردهای ب ام و در این نمایشگاه است.

بی ام و مدل i8

خودرو سری i3  ب.م.و ، ماشین‌هایی هستند که موتور آنها برقی‌ خواهد بود. در حال حاضر ب.م.و پروژه‌های بزرگی‌ را در آلمان و اروپا دنبال می‌کند برای تکمیل زیرساخت‌های لازم برای ماشین‌های برقی‌. اولین مدل این ماشین‌ها  i3 است که از دسامبر سال ۲۰۱۳ وارد بازار خواهد شد. این ماشین اولین ماشینی خواهد بود که بدنهٔ آن از آهن نیست و از فیبر کربن که بسیار سبک‌‌تر و مقاومتر از آهن می‌باشد ساخت شده است.

خودرو سری i3  ب.م.و سری i

i8 از سری i ماشین‌های ب.م.و است که بعد از i3 ماشین دوم از این سری خواهد بود که به بازار خواهد آمد،

بی ام و مدل i8

ام۶ ماشین جدید از سری ‌ام ب.م.و  قرار هست از بهار امسال یعنی‌ سال ۲۰۱۳ به بازار بیاید.

بی ام و مدل ام۶

  Z4 جدید که با موتور تازه برای این مدل به بازارعرضه شده است، موتور 18i این ماشین ۱۵۰ اسب بخار قدرت دارد. ماشینی که می‌بینید موتور 35i است. بعضی‌ از امکانات جدید هم به این ماشین اضافه شده مانند چراغ‌های جدید، سیستم‌های کمکی راننده و ...

بی ام و مدل Z4

سری ۴ کوپه، این ماشین در حال حاضر در مرحله تکمیل طراحی است و هنوز تولید نمی‌شود. این طرح برای اولین بار در این نمایشگاه  به نمایش درآمد. در این ماشین از طراحی جدید ب.م.و برای بدنهٔ خودرو استفاده شده و تکمیل کنندهٔ ب.م.و سری ۳ کوپه خواهد بود. این ماشین ۵۰ میلی‌متر کشیده‌تر، ۱۶ میلی‌متر کوتاه‌تر، و ۴۲ میلی‌متر پهن‌تر از سری ۳ می‌باشد.

بی ام و سری ۴ کوپه

مینی مدل جدید "جان کوپر"John cooper works paceman. مینی کوپر سیر افزایشی فروش خود را هر سال حفظ می‌کند و بزرگترین بازار در دنیا برای ماشین‌های مینی آمریکا می‌باشد.

مینی مدل جدید "جان کوپر"

کد خبر 200218
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز