پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۲
۰ نفر

همشهری‌ آنلاین: سیاوش، جوان کم‌شنوا و دانشجوی نقاشی به همراه نرگس، دختر دانشجوی کم‌شنوا در موسسه‌ای مرتبط با کم‌شنوایان به صورت افتخاری کار می‌کنند.

parvaneh

سیاوش به نرگس علاقه‌مند است و سعی در شناخت بیشتر او دارد اما نرگس از این موضوع آگاه نیست. گذشته از این هر کدام از اعضای خانواده این دوجوان، دغدغه‌ها و مشکلات خود را دارند و در مجموع داستان تنهایی، یأس‌ها، امیدها و شرح ماجرای تلاش‌ شخصیت‌ها برای بهبود زندگی‌ شکل می‌گیرد.
«پروانه‌ای روی شانه» داستان دو خانواده است که هر کدام جوانی کم‌شنوا دارند و هر یک از اعضای این خانواده با مشکلات خاص خود دست‌به گریبانند.
بهنام ناصح درباره «پروانه‌ای روی شانه» دومین رمانش می‌گوید: « اگر چه در این رمان هم سعی کرده‌ام مانند رمان قبلی‌ام «ایراندخت» از زبانی ساده بهره ببرم تا خوانندگان عام را هم در میان خوانندگان کتابم داشته باشم، ولی از نظر فضا و نحوه‌ روایت تلاش کرده‌ام از آن فاصله بگیرم و شیوه‌های دیگری را در دنیای ادبیات تجربه کنم. »
این نویسنده برای نوشتن رمان «ایراندخت» برنده‌ی جایزه گام اول، برنده جایزه کتاب فصل و نامزد جایزه کتاب سال غنی‌پور شد. چاپ پنجم ایراندخت به تازگی روانه بازار کتاب شده است.
رمان «پروانه‌ای روی شانه» نوشته «بهنام ناصح» در 320 صفحه و به قیمت 12500 تومان توسط «نشر آموت» منتشرشده است.

کد خبر 201390
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز