پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران از نامه باشگاه میلان ایتالیا برای برگزاری مسابقه دوستانه بین پیشکسوتان میلان و پرسپولیس در تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد رویانیان در فرودگاه بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه ایران مردم استان بوشهر و مردم جنوب کشور را دوست دارند و اخلاق مردم این خطه همواره مورد ستایش همه مردم ایران بوده است.

وی با اشاره به علاقه وافر خود به حسین ماهینی بازیکن بوشهری تیم پرسپولیس، خاطرنشان ساخت: این بازیکن هم از نظر فنی بازیکن بسیار خوبی است و هم اخلاق بسیار خوبی دارد و به همین خاطر عاشق این بازکن هستم و در ملاقاتی که با پدربزرگ مرحوم این بازیکن نیز داشتم، تاثیر بسیار زیادی بر من داشته است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران با انتقاد از بودجه پائین اختصاص یافته به پرسپولیس و استقلال، تصریح کرد: دو تیم پرسپولیس و استقلال به طور کامل دولتی هستند و تاکنون اقدامات لازم برای واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی صورت نگرفته است.

وی مبالغ اختصاصی به پرسپولیس و استقلال را بسیار کم دانست و افزود: از فصل گذشته تاکنون تنها دو میلیارد تومان به هر یک از این دو باشگاه اختصاص یافته است که تنها می‌تواند 10 درصد هزینه‌های ما را تامین کند که امیدواریم با همکاری دولت و مجلس شاهد ایجاد راهکارهای مناسب در این زمینه باشیم.

رویانیان هزینه‌کردهای پرسپولیس را بیشتر از اعتبارات اختصاص یافته به این باشگاه دانست و ادامه داد: در حالی که شش میلیارد تومان توسط مجلس در سال گذشته برای اختصاص به پرسپولیس تصویب شده بود، تنها دو میلیارد تومان به ما اختصاص یافت.

وی بودجه‌های اختصاص یافته به پرسپولیس و استقلال را نا متناسب با تعداد هواداران این دو تیم دانست و بیان داشت: پرسپولیس با 30 میلیون هوادار حدود 10 میلیارد و 600 میلیون تومان بودجه دارد و استقلال با 20 میلیون هوادار 9 میلیارد ریال بودجه گرفته است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ارتباط بیشتر باشگاه پرسپولیس با باشگاه‌های بزرگ جهان، اضافه کرد: تعامل بسیار خوبی با مدیران باشگاه آث‌میلان ایتالیا ایجاد کرده‌ایم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران افزود: سه نامه از میلان برای باشگاه پرسپولیس ارسال شده است که از بنده برای حضور در ایتالیا دعوت شده و مکاتباتی نیز برای تاسیس آکادمی مشترک فوتبال پرسپولیس و میلان و همچنین برگزاری یک مسابقه دوستانه بین پیشکسوتان میلان و پرسپولیس در تهران مطرح شده است.

وی به تلاش برای ایجاد ارتباط با سایر باشگاه مطرح اروپایی خبر داد و افزود: بدین منظور تماس‌هایی نیز با محمود ابراهیم‌زاده از فوتبالیست‌های ملی‌پوش بوشهری داشته‌ایم و بنا شد ایشان پیشنهادهای خود را در این زمینه به ما اعلام کنند و امیدواریم بتوانیم همکاری بیشتری با این پیشکسوت فوتبال داشته باشیم.

رویانیان در ادامه، علی دائی را به عنوان یکی از سرمایه‌های فوتبال ایران معرفی کرد و بیان داشت: دائی یکی از سرمایه‌های ملی ایران است و یکی از چهره‌های مطرح فوتبال در سطح جهان است و هر چند او با من مخالف است ولی من مخالفتی با او ندارم.

وی با استقبال از برگزاری بازی تیم‌های پرسپولیس و راه‌آهن در ورزشگاه اکباتان، خاطرنشان ساخت: اکباتان مال پرسپولیس است و پرسپولیسی‌ها نیز در آنجا ورزشگاه را پر خواهند کرد و شرایط خوبی برای بازی در این ورزشگاه خواهیم داشت که از حضور و بازی کردن در این ورزشگاه استقبال می‌کنیم.

محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران به منظور حضور در یادواره شهدای روستای زایر عباسی شهرستان دشتی به استان بوشهر سفر کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان، مدیرکل امور اجتماعی استانداری در آئین استقبال از محمد رویانیان در بوشهر حضور داشتند.

کد خبر 203483

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز