سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: بهداد بابایی ردیف دان، نواپرداز و نوازنده چیره ­دست سه­ تار به همراه نوید افقه تمبک­ نواز صاحب شیوه در روزهای پنج شنبه 25 و شنبه 27 آوریل (5 و 7 اردیبهشت) در بلژیک کنسرت برگزار خواهند کرد.

babaee

بابایی ضمن اعلام این خبر به همشهری آنلاین گفت: این کنسرت به دعوت شهردار شهر گنت که بزرگترین شهر در حوزه فلاندر شرقی کشور بلژیک است، صورت گرفته است و در آنجا قرار است در یکی از سالن­‌های بزرگ و شناخته شده شهر این کنسرت برگزار شود.

بابایی همچنین گفت علاوه بر دو اجرایی که به همراه دوست و نوازنده برجسته تمبک، آقای افقه خواهیم داشت، قرار است در روز جمعه سوم مه ( 13 اردیبهشت) نیز یک کارگاه موسیقی ایرانی برای علاقه‌­مندان به موسیقی ایران و ساز سه تار و تمبک برگزار کنیم.

بهداد بابایی و نوید افقه

 بابایی درباره کارهای آینده خود گفت: فعلا در تدارک تشکیل یک گروه موسیقی هستم که همه آنها از اهل موسیقی خوش فکر و استعداد و هم‌نسلان من هستند که بعد از انجام تمرینات و رسیدن به جایی که حس کردیم باید حضور این گروه را رسانه­‌ای کنیم ، قطعا اطلاعات بیشتری در اختیار رسانه­‌ها قرار خواهیم داد.

بهداد بابایی آلبوم جوی نقره مهتاب را با نوازندگی تمبک نوید افقه به بازار موسیقی عرضه کرده بود و توانایی او  و شیوه و تکنیک­‌هایی که  در این اجرا  به کار گرفته بود، فضایی تازه در سه­ تارنوازی را به عرصه این ساز کشاند. 

کد خبر 209964
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز