یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: ماهنامه «سرزمین من» نشریه‌ای از گروه مجلات همشهری است که در حوزه «ایران‌شناسی و ایرانگردی» منتشر می‌شود و به موضوعاتی از جمله تاریخ، طبیعت، حیات وحش، مردم‌شناسی، معماری و هنر ایران می‌پردازد.

سرزمین من

سرزمین من

عکس، پژوهش و متن جذاب سه رکن اصلی مطالب این مجله هستند و رکوردار چاپ عکس ایرانشناسی و ایرانگردی با در نظر گرفتن حقوق مادی و معنوی مولف در تاریخ مطبوعات ایران است.

ثبت جهانی آثار ایرانی در یونسکو، برگزاری نمایشگاه بزرگ عکس و نشست‌های تخصصی و تولید محصولات فرهنگی برای کودکان از جمله فعالیت‌های منحصر به فرد گروه سرزمین من است.

این مجله که به عنوان نشنال جئوگرافیک ایرانی نیز شناخته می‌شود در طول دوره انتشار خود جایزه‌ها و افتخارات مختلفی به دست آورده و عنوان «پرجایزه‌ترین مجله ایران در سال 1389» را از آن خود کرده است.

ماهنامه همشهري سرزمين من، متفاوت ترين مجله کشور براي معرفي داشته هاي تاريخي و طبيعي ايران است كه در آن بناها و محوطه هاي تاريخي، طبيعت و حيات وحش و آداب و رسوم زندگي مردم اين سرزمين را با چاپ نفيس در گزارشها و مقاله هاي علمي و خواندني همراه با تصاوير ديدني پيش چشم خواننده مي گذارد.

اين مجله تنها و نخستين مجله ايراني است که طبق استاندارهاي بين المللي براي معرفي ميراث فرهنگي، معنوي و طبيعي سرزمين ما منتشر مي‌شود.

اين مجله از نظر فرم و ارايه محتوا يکي از معدود مجلاتي است که در جهان با رويکرد پرداختن به حوزه فرهنگ، تاريخ و طبيعت منتشر مي‌شود.

اين مجله علاوه بر اثرگذاري بر قشر فرهيخته و متخصصان توانسته است در فروش دکه موفق باشد و نظر عموم مخاطبان را به خود جلب کند. اعضاي اين مجله ثبت جهاني دريانوردي در خليج فارس را نيز در پرونده فعاليتهاي خود دارند.

sarzamin.hmg.ir

کد خبر 212652
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز