همشهری‌آنلاین: وضعیت عمران‌خان، بازیکن پیشین کریکت و سیاستمدار امروزی پاکشتان بعد از سقوط از ارتفاع 4.5 متری در حال حاضر خطرناک نیست. تصاویر موبایلی از این حادثه در پایگاه‌های مختلف خبری منتشر شده است که در گزارش همشهری‌آنلاین می‌توانید مشاهده کنید.

پاکستان

او دیشب در یک برنامه و سخنرانی تبلیغاتی برای انتخابات شنبه آینده در پاکستان به کمک جرثقیل چنگک‌دار به سمت سکویی که در ارتفاع بالا درست شده بود می‌رفت که هنگام قدم‌گذاشتن به سکو به پایین پرت شد.

Imran khan

Imran khan

Imran khan

این سیاستمدار پاکستانی هنگام سقوط به گزارش الجزیر به یک میله آهنی برخورد کرد. سر عمران‌خان، رئیس حزب تحریک  انصاف پاکستان در این حادثه که در لاهور رخ داد، به گزارش رویترز، دو شکاف بزرگ برداشت. به گزارش پزشکان به ستون فقرات او آسیب رسیده اما خوشبختانه نخاعش آسیبی ندیده‌است.

Imran khan

Imran khan

به گزارش شاهدان عینی در صحنه حادثه هیچ آمبولانس یا واحد کمک‌های اولیه حضور نداشت. او به بیمارستان یادبود شوکت خانم فرستاده شد. این بیمارستان را خود عمران خان بنا کرده.

Imran khan

Imran khan

Imran khan

Imran khan

پاکستان این روزها شاهد حوادث زیادی است. تا پیش از ماجرای عمران خان بیشتر آن‌ها انفجار، سوء قصد و خشونت‌هایی بوده که تندروها و به‌خصوص گروه طالبان پیش از برگزاری انتخابات پاکستان برنامه‌ریزی کرده‌اند.

دیروز تا به حال پراتفاق‌ترین و خشونت‌بارترین روز بوده‌است.

جدیدترین حادثه امروز هم تا لحظه تنظیم این خبر طبق اعلام پلیس یک  حمله انتحاری با خودروی بمب‌گذاری شده مقابل پاسگاه پلیس در شمال غربی پاکستان است که طی آن دو نفر کشته و بیست نفر زخمی شدند.

این حمله سحرگاه امروز در بخش بانو در نزدیکی مرز افغانستان رخ داد،‌ منطقه‌ای که نیروهای پاکستانی با طالبان و شبه‌نظامیان وابسته به گروه" لشکر اسلام " مبارزه می‌کنند.

یکی از کشته‌شدگان این حمله انتحاری یک زن بوده و دو مامور پلیس و دو کودک نیز بین زخمی‌شدگان هستند.

شدت این انفجار به حدی بود که هفت خانه و پاسگاه پلیس تخریب شد.

یکی دیگر از مسئولان پلیس که خود از اعضای گروه خنثی‌کننده مین است، گفت در این خودرو  حدود 500 کیلوگرم مواد منفجره بود.

کد خبر 213207
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیا و اقیانوسیه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز