همشهری آنلاین: مدیر روبط عمومی مرکز آزمون دانشگاه آزاد گفت: تدابیر لازم برای رفع مشکل تداخل زمان برگزاری این دو آزمون انجام شد و براساس آن آزمون رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد به 11 خرداد موکول شد.

مهرداد ناظری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در طی روزهای 9 الی 11 خرداد ماه، اظهارکرد: از آنجایی که آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی طی روزهای 9 و 10 خرداد ماه برگزار می‌شود، برای عدم تداخل رشته‌های گروه علوم پزشکی این دو آزمون برنامه‌ریزی لازم انجام شد.

وی افزود: بر این اساس مقرر شده است که آزمون‌ کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد برای گروه علوم پزشکی شامل رشته‌های مدیریت و خدمات بهداشتی درمانی، پرستاری، سم‌شناسی، نظارت بر امور دارویی و رشته‌های علوم پایه در روز شنبه 11 خرداد ماه برگزار شود.

ناظری ادامه داد: این درحالی است که آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی وزارت بهداشت در طی روزهای 9 و 10 خرداد ماه برگزار می‌شود، بنابراین داوطلبان نگرانی نسبت به این موضوع نداشته باشند.

وی با بیان اینکه تاریخ برگزاری آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی از سال گذشته مشخص و اعلام شده است و هم اکنون دست‌اندرکاران این آزمون در قرنطینه به سر می‌برند، اظهار کرد: تغییر زمان این آزمون با توجه به تعداد زیاد داوطلبان برای وزارت بهداشت غیر ممکن است.

کد خبر 213258

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز