همشهری آنلاین: بازیگر نام آشنای ایرانی، قرار است پاییر امسال در تورنتو حضور پیدا کند تا ضمن مرور آثار او در مقام کارگردان، مستر کلاس فیلمسازی و بازیگری در کانادا برپا کند.

بازیگر سینما

به گزارش همشهری آنلاین، حمید جبلی با سه فیلم «پسر مریم»، «خواب سفید» و «آبدارچی» پاییز امسال راهی جشنواره بین المللی Eastern Breeze «نسیم شرقی» می‌شود تا ضمن شرکت در جلسات پرسش و پاسخی که در سینما «کارلتون» برگزار خواهد شد، تجربیات خود را در زمینه فیلمسازی و بازیگری با علاقمندان سینما درمیان بگذارد.

فستیوال سینمایی EASTERN BREEZE (نسیم شرقی) در حوزه های مختلفی چون: فیلم کوتاه و نیمه بلند (داستانی، مستند و انیمیشن) به شکل بین المللی و با موضوع «شرق»، به دبیری پویان طباطبایی برگزار می‌شود.

شرایط آثار برای شرکت در این جشنواره به این شرح اعلام شده است:

با توجه به موضوع فستیوال، آثار در دو بخش فیلم کوتاه (حداکثر 12 دقیقه) و فیلم نیمه بلند (حداکثر 45 دقیقه) پذیرفته می‌شوند که شامل داستانی، مستند و انیمیشن است.

موضوع فیلم باید مرتبط با «شرق» باشد. همچنین آثاری که کارگردان، نویسنده، تهیه کننده و یا لوکیشن آنها شرقی باشد، امکان حضور در جشنواره را دارند.

تاریخ تولید آثار شرکت کننده باید پس از ژانویه سال 2010 میلادی باشد.

آثاری که در تورنتو به نمایش درآمده باشند، امکان حضور در این فستیوال را نخواهند داشت.

آثار ارسالی باید انگلیسی و یا زیرنویس انگلیسی داشته باشند.

ثبت نام در سایت جشنواره به صورت آنلاین انجام می‌شود و داشتن شناسه‌ ثبت نام برای کلیه‌ شرکت‌کنندگان در جشنواره الزامی است.

ثبت نام در این دوره فستیوال برای شرکت کنندگان «رایگان» است.

شرکت کنندگان باید آثار خود را تا روز 30 جولای برابر با 8 مرداد به دفتر فستیوال ارائه کنند. اسامی پذیرفته شدگان 20 آگوست برابر با 30 مرداد اعلام خواهد شد.

هیات داوران به برندگان هر بخش هزار دلار و به بهترین فیلم اولی، دو هزار دلار جایزه نقدی اعطا می‌کنند.

اطلاعات فرم شرکت در فستیوال در تهیه مطالب برای نشریات داخلی و خارجی و امور مربوط به اطلاع رسانی و تبلیغاتی مورد استفاده قرار خواهد گرفت، لذا صحت اطلاعات برعهده شرکت کننده است.

فستیوال، امضا کننده فرم را صاحب اثر می‌شناسد. در صورتی که خلاف آن ثابت شود، تمامی امتیازات متعلقه باطل و اثر مزبور از لیست نمایش حذف می‌شود و عواقب حقوقی آن نیز بر عهده امضا کننده فرم شرکت خواهد بود.

ثبت نام و ارسال آثار به منزله قبول مقررات است و تصمیم گیری در موارد پیش بینی نشده به عهده شورای سیاست گذاری جشنواره است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از فراخوان و فرم شرکت در جشنواره می‌توانند به وبسایت جشنواره به آدرس http://easternbreeze.ca مراجعه کنند.

کد خبر 216824
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز