«خوشه‌های خشم» اثر ادبی کلاسیک و تحسین شده جان اشتاین بک هم صاحب یک نسخه دوباره‌سازی و تازه می‌شود. کمپانی دریم ورکز تهیه‌کننده این فیلم است.

خوشه‌های خشم دوباره روی پرده جوانه می‌زند


به گزارش فارس، استیون اسپیلبرگ مدیر این کمپانی که از طرفداران و دوستداران این اثر ادبی کلاسیک است، خبر تولید نسخه تازه سینمایی آن را اعلام کرد. قصه این شاهکار ادبی و ضد‌سرمایه‌داری جان اشتاین بک قبل از این یک‌بار در سال1940 توسط جان فورد تبدیل به فیلمی سینمایی شد. این فیلم در حال حاضر، لقب یکی از شاهکارهای تاریخ سینما را گرفته است.

در نسخه اصلی و کلاسیک این فیلم، هنری فوندا در نقش تام جاد بازی کرد. خط اصلی قصه درباره یک خانواده فقیر آمریکایی است که به‌کار کشاورزی مشغول هستند. مشکلات اقتصادی و بحران ناشی از آن، این خانواده فقیر را مجبور می‌کند تا مثل بسیاری از خانواده‌های دیگر، مزرعه خود در اوکلاهاما را رها کرده و راهی شهر شوند. جمع خانواده به کالیفرنیا کوچ می‌کند. آرزوی آنها کسب درآمد بیشتر و یک زندگی بهتر است اما در دوران بحران عمیق اقتصادی، دستیابی به چنین آرزویی حکم یک امر محال و دور را دارد.

تا به حال مشخص شده که خود استیون اسپیلبرگ نسخه تازه خوشه‌های خشم را کارگردانی نخواهد کرد و فقط به‌عنوان تهیه‌کننده و مدیر تولید با آن همکاری خواهد داشت. هنوز کارگردانی برای فیلم پیدا و انتخاب نشده است و منابع نزدیک به کمپانی دریم ورکز می‌گویند به‌احتمال زیاد در پایان کار، خود اسپیلبرگ به‌عنوان کارگردان پشت دوربین فیلمبرداری این فیلم خواهد رفت.

کد خبر 221863

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز