یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۲ - ۰۵:۰۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: اجرای نمایش«مثل آب برای شکلات» به طراحی و کارگردانی ابراهیم پشتکوهی با بازی رویا نونهالی از 20 تیرماه در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر آغاز می‌شود.

نمایش

به گزارش ایلنا، این اثر که براساس رمان لورا اسکوئیل (نویسنده امریکای جنوبی) است، توسط ابراهیم پشتکوهی برای اجرا در صحنه بازنویسی شده و از پنجشنبه آینده بعد از اذان مغرب و افطار، ساعت 21 به صحنه می‌رود.

علاوه بر رویا نونهالی که به عنوان مهمان، بازیگر گروه تئاتر «تی توک» بندرعباس شده، محمدسایبانی، مریم نحوی، الهام اسکندری، ماندانا لیاقت، فاطمه جعفری، یاشار محسنی، امیرعلی سی‌سی‌پور، معصومه بیگی، علیرضا سرحدی دیگر بازیگران «آب مثل شکلات» هستند و بهرنگ عباس پور آهنگساز این نمایش است و حسین اصیلی، محمد حسین داستان و ایمان رضایی به عنوان گروه خواننده و نوازنده در اجرای زنده با او همکاری می‌کنند وهمچنین پیمان بخشی طراح نور این اجرا است.

اجرای «آب مثل شکلات» پشت کوهی که برآمده از یک کارگاه آموزشی این کارگردان با هنرجویان بندرعباس است، پیش از این درسالن آفتاب بندرعباس و در سی‌ویکمین جشنواره تئاتر فجر در تالار سایه تئاتر شهر اجرا شده است و در راستای همان تجربه‌های قبلی این کارگردان در ساخت فضای رئالیسم جادویی و تلفیق فرهنگ جنوب ایران با فرهنگ داستانی نمایش‌نامه است.

پشت کوهی این بار با تلفیق فرهنگ تغذیه و آشپزی مردم جنوب ایران در فضای داستان «آب مثل شکلات» اسکوئیل و فرهنگ عامه آمریکای لاتین، نمایش خود را اجرا می‌کند.

صحنه اصلی نمایش یک آشپزخانه است واین فضا به گونه‌ای طراحی شده که تا تمام حس‌های تماشاگر همچون حس بویایی و چشایی همراه با حس شنوایی و دیداری برای فهم فضا به کارگرفته شود.

 

کد خبر 222098
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز