گروه حوادث: پلیس در تعقیب زنی حدودا 35ساله، با روسری قرمز و مانتوی بنفش است که بعد از ربودن پسربچه‌ای 8ماهه در پایتخت پا به فرار گذاشته است.

کودک ربوده شده

این زن 29خردادماه، پسربچه 8ماهه به نام محمدطاها را در حالی که در کالسکه‌اش خواب بود، از مقابل مغازه‌ای در بزرگراه رسالت دزدید و پا به فرار گذاشت. مادر کودک که فقط به‌خاطر چند ثانیه غفلت، با کالسکه خالی پسرش روبه‌رو شده بود، وحشت‌زده با پلیس تماس گرفت و ماجرای کودک‌ربایی را گزارش کرد.

به این ترتیب تیمی از مأموران کلانتری 127 نارمک راهی محل حادثه شدند و تحقیقات در این زمینه شروع شد. مادر محمدطاها که به‌شدت مضطرب و نگران بود وقتی با مأموران پلیس روبه‌رو شد، در تشریح ماجرایی که رخ داده بود گفت: پسرم در کالسکه‌اش خواب بود که هنگام عبور از مقابل یک مغازه عروسک‌فروشی، تصمیم به خرید عروسک گرفتم. وی ادامه داد: مغازه در نزدیکی‌های 16متری دوم مجیدیه بود و من برای لحظه‌ای کوتاه وارد مغازه شدم و کالسکه را بیرون مغازه گذاشتم.

لحظاتی بعد، وقتی برگشتم با کالسکه خالی محمدطاها روبه‌رو شدم و هر چه گشتم، اثری از او پیدا نکردم. وقتی فهمیدم که پسرم را ربوده‌اند، وحشت‌زده خیابان‌های اطراف را جست‌وجو کردم اما هیچ اثری از پسرم نبود. برای همین تصمیم گرفتم ماجرا را به پلیس اطلاع دهم. با توجه به حساسیت موضوع، پرونده به دستور بازپرس شعبه 11دادسرای جنایی تهران در اختیار اداره 11پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات برای یافتن ردی از پسربچه ربوده شده شروع شد.

تیم تحقیق در نخستین اقدام راهی محل ربوده شدن محمدطاها شد و به پرس‌و‌جو از کسبه محل پرداخت. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد زمانی که مادر محمدطاها وارد مغازه شده بود، زنی حدودا 35ساله با روسری قرمز و مانتوی بنفش به کالسکه نزدیک شده و با ربودن پسربچه 8ماهه، پا به فرار گذاشته است. این در حالی بود که هیچ‌یک از کسبه و ساکنان محل، این زن را نمی شناختند و چهره او را ندیده بودند. سرهنگ کارآگاه آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر گفت: ربوده شدن پسربچه 8ماهه، باعث پریشان‌شدن مادرش شده چرا که این زن خودش را در این ماجرا مقصر می‌داند و در حال حاضر در شرایط بسیار بدی به‌سر می‌برد.

وی افزود: قاضی پرونده مجوز انتشار عکس پسربچه در روزنامه‌ها را صادر کرده و از شهروندان خواسته است درصورت داشتن اطلاعاتی درباره کودک ربوده شده یا افرادی که در طول یک‌ماه گذشته اقدام به نگهداری کودکی با مشخصات وی کرده‌اند، با شماره تلفن 51055611 تماس بگیرند و پلیس را در جریان بگذارند.

کد خبر 224209
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز