همشهری آنلاین: اتاق‌ها و تخت‌های اجاره‌ای مدل کلبه‌های اسکیموها برای خوابیدن زیر آسمان و تماشای نورهای شمالی ساخته و آماده شده‌اند.

 

 

آیا تا به حال در کلبه شیشه‌ای اسکیموها خوابیده‌اید؟ اگر نه، هتل کاک سلطانن، واقع در ساریزکای فنلاند این امکان را به شما ارائه می‌دهد.

این مکان و فضای زیبای اقامتی و تفریحی در میان مناظر زیبای پارک ملی لایلند قرار گرفته است. خوابیدن یا چرت زدن زیر نور افشانی نورهای زمستانی شمال...بسیار جالب است؟ نه؟!

کلبه‌های شیشه‌ای اسکیموها

این مکان به غیر از اتاق‌های گرم و نرم که به سبک اسکیمو‌ها، از پوست خرس و گوزن تزئین شده است، دارای مکان‌های برای بازی و سرگرمی بزرگسالان و کودکان است. مکان‌هایی مانند: استخر و سونا، زمین اسکی، هاکی، سرزمین عجایب، قلعه افسانه‌ای برفی با رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های دنج و جالب و...!

آیا دوست دارید، شبی داخل کیسه خواب شخصی خود در چنین اتاقی به همراه یک نوشیدنی داغ به نظاره آسمان پر ستاره و نورانی نورهای شمال بنشینید؟ باور کردنی نیست، ولی حقیقت دارد!

طراحان و معماران هنرمند این مجموعه برای ساخت چنین مکانی سال‌ها به آزمایش و تست‌های مختلف دست زدند، تا این هتل‌های شیشه‌ای را زیر برف‌های سنگین این منطقه حفاظت شده آن هم به سبک کلبه‌های سنتی اسکیمو‌ها بسازند. هتل‌هایی که اکنون پذیرای افراد ماجراجو و صد البته مرفه است.

این هتل‌ اسکیموهای برفی با رستوران‌ها و گالری آثار دیدنی بسیار جذاب، نمایشی از یک هنرمعماری در این منطقه برفی هستند. افراد می‌توانید شبی هیجان انگیز را در یکی از کلبه‌های اسکمویی اقامت کرده و یا ازدواج به یاد ماندنی را در کلیسای کوچک و پر برف این مکان بر پا کنند.

بخارهای آبی که از روی یخ‌های استخر و حوضچه‌های سونا بر می‌خیزند به نوعی بازی یخ و آتش است که هر بیننده‌ای را به سوی خود جذب می‌کند.

جالب‌تر اینکه در ساعات روز شما می‌توانید ازداخل این کلبه‌های گرم و نرم شیشه‌ای به تماشای تپه‌های برفی، حیات وحش، طبیعت بکر  نشسته و یا در یک تور سورتمه سواری به همراه گوزن‌های زیبای این منطقه شرکت کنید.

این منطقه به روستای سنتی اسکیمو‌ها معروف است که هر ساله در ماه‌های دسامبر، ژانویه و تا پایان ماه آوریل برای علاقمندان باز است.

منبع:visitfinland

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز