همشهری آنلاین: رئیس پلیس آگاهی پایتخت جزئیات جنایت هولناک صبح امروز تهران را تشریح کرد.

متهم به قتل

سرهنگ عباسعلی محمدیان در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات جنایت صبح امروز ( 29 مرداد) در منطقه شوش تهران که منجر به قتل دو کودک خردسال شد، گفت: در ساعت 4:30 بامداد امروز ماموران کلانتری 116 تهران‌بزرگ، از طریق دریافت پیام از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در جریان وقوع نزاع و درگیری در خیابان امام موسی صدر قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه با حضور ماموران کلانتری، آنان مشاهده کردند مردی حدود 35 ساله در حالی که سلاح‌سرد در دست دارد، در حال فرار است، گفت: این فرد (مازیار - ق) پس از رویت ماموران پلیس با سلاح‌سرد به آنان حمله‌ور شد و بی‌توجه به فرمان ایست ماموران، قصد حمله به آنان را داشت که در لحظات آخر ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح، این فرد را از ناحیه دو پا مورد شلیک گلوله قرار دادند و وی را دستگیر کردند.

رئیس پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ با بیان اینکه پس از زمین‌گیرشدن «مازیار»، ماموران برای بررسی صحنه نزاع، وارد منزل دو طبقه‌ای شدند، گفت: بررسی‌های اولیه نشان داد که این فرد «مازیار» مستاجر طبقه دوم این منزل است که بنا به دلایلی که هنوز مشخص نشده است با همسر خود در آن ساعت دچار درگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه ماموران در بررسی‌های اولیه متوجه شدند که این فرد با استفاده از سلاح‌سرد نسبت به مجروح‌کردن همسر و فرزندانش اقدام کرده است، گفت: متاسفانه این فرد پس از مضروب‌کردن دختر پنج ساله‌اش به نام «مهلا»، وی را از طبقه دوم منزل خود به حیاط پرتاب می‌کند که این کودک خردسال جان خود را از دست می‌دهد.

محمدیان با بیان اینکه بررسی‌ها نشان داد که به دلیل سر و صدای ایجاد شده منجر به نزاع، صاحبخانه این فرد که زنی مسن بود به طبقه بالا مراجعه می‌کند، گفت: «مازیار» در حالی که قصد فرار داشت، با زن صاحبخانه مواجه می‌شود که به طرف آنان نیز حمله و علاوه بر مضروب‌کردن این فرد، اقدام به ضرب و شتم فرزندان صاحبخانه نیز می‌کند که متاسفانه بر اثر شدت جراحات وارده، دختر هفت ساله این زن به نام «بهاره»‌ نیز جان خود را از دست می‌دهد.

به گفته وی، با حضور عوامل اورژانس تهران، همسر و فرزند «مازیار» و همچنین پسر 15 ساله صاحبخانه و همچنین زن صاحبخانه به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ با بیان اینکه ماموران در بررسی صحنه جرم، مواد مخدر یا وسایل استعمال آن را یافت نکردند، گفت: مسلم است که این فرد در هنگام دستگیری حالت طبیعی نداشته و تحقیقات از این فرد ادامه دارد. اما از آنجایی که «مازیار» در لحظات اولیه قادر به بازجویی نبود، در حال حاضر ماموران در بیمارستان مستقر هستند تا نسبت به بازجویی از این فرد اقدام کنند.

محمدیان با بیان اینکه به دلیل جراحت سایر مصدومان نیز، بازجویی از این افراد به زمان بهبودی موکول شده است، گفت: با این حال بررسی و تعیین علت اصلی این حادثه توسط ماموران پلیس آگاهی و همچنین قاضی این پرونده ادامه دارد و قطعا با کسب اطلاعات بیشتر، موضوع از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم می‌رسد.

کد خبر 227873
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز