همشهری آنلاین: زنگ بازگشایی مدارس با حضور رییس‌جمهور و سرپرست وزارت آموزش و پرورش نواخته و همزمان زنگ مهر در مدارس کشور طنین‌انداز شد.

ایسنا نوشت: حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح در آئین بازگشایی مدارس کشور در دبیرستان دخترانه نمونه دولتی فاطمةالزهرا(س) منطقه 18 آموزش و پرورش واقع در محله یافت‌آباد تهران حضور یافت و زنگ بازگشایی مدارس را نواخت.

وی به بیان پرسش مهر در سال تحصیلی جدید پرداخت و خطاب به دانش‌آموزان گفت: سوال من این است که عزیزان من و دانش‌آموزان سراسر کشور اگر پدر شما رییس‌جمهور باشد چه اقدامی را به او توصیه می‌کنید که بتواند اعتدال و میانه‌روی را در همه ابعاد زندگی اجتماعی جامعه ایران بگستراند؟

وی افزود: در ضمن با این سوال رییس‌جمهور می‌خواهد افتخار کند که همه دانش‌آموزان او را به عنوان پدر بدانند.

روحانی در پایان بیان این پرسش گفت: به همه آنهایی که به علم‌آموزان، علم، معلمان و دانش‌آموزان احترام می‌گذارند درود می‌فرستم.

علی اصغر فانی سرپرست وزارت آموزش و پرورش نیز، در آیین بازگشایی مدارس اظهار امیدواری کرد که سال تحصیلی جدید سالی توام با توسعه امید، شادمانی و اعتدال برای مدیریت آموزش و پرورش باشد.

وی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به دانش آموزان، فرهنگیان و اولیای آنها گفت: خوشحالیم از اینکه رییس جمهور قبل از سفر به نیویورک در جمع ما حضور پیدا کرد و از وی تشکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: امیدواریم سال تحصیلی جدید سال توسعه امید، شادمانی و اعتدال برای مدیریت آموزش و پرورش باشد.

لازم به ذکر است، در سال تحصیلی 92 - 93، دوازده میلیون و 300 هزار دانش‌آموز در 105 هزار مدرسه سراسر کشور تحصیل خواهند کرد.

کد خبر 232107
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز