همشهری‌آنلاین: منصور واعظی پس از ۶ سال از سمت دبیرکلی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور کنار گذاشته شد. او جای خود را به محمدحسین ملک‌احمدی دبیرکل سابق این نهاد داده است.

به گزارش مهر، منصور واعظی که در دولت نهم به عنوان دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور منصوب شده بود، پس از 6 سال از این سمت خلع شد.

وی که 16 مرداد 1386 با حکمی که صفار هرندی وزیر وقت فرهنگ و ارشاد اسلامی به وی ابلاغ کرد، جایگزین محمدحسین ملک‌احمدی دبیرکلی سابق نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور شد، باید جای خود را به او بدهد.

بر اساس این گزارش، علی‌اصغر کاراندیش معاون توسعه مدیریت، منابع و نیروی انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 دیماه 1392 در نامه‌ای به محمدحسین امید، معاون اداری و مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خواستار موافقت با انتقال محمدحسین ملک‌احمدی معاون فعلی دفتر آموزش‌های آزاد این وزارتخانه جهت واگذاری مسئولیت دبیرکلی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به وی شده است.

در پاسخ به این نامه، فرامرز اکرمی مدیرکل امور اداری وزارت علوم در همان تاریخ (28 دیماه) طی نامه‌ای به معاون توسعه مدیریت، منابع و نیروی انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موافقت این وزارتخانه را با مامور به خدمت شدن ملک‌احمدی اعلام کرده است.

به این ترتیب پس از 6 سال واعظی که آذر ماه امسال از مسئولیت دبیری شورای فرهنگ عمومی کشور کنار گذاشته شد، از دبیرکلی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور هم برکنار شد و این صندلی را باید به دبیرکل قبلی بدهد.

کد خبر 246541
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز