همشهری آنلاین: بهرام افشار زاده با بیان این مطلب که نمی‌خواست برابر قانون بایستد این موضوع را دلیل انصرافش از انتخابات دانست.

afsharzadeh

به گزارش ایسنا، بهرام افشار زاده که پیش از این چهار دوره دبیر کل کمیته ملی المپیک بود، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای دریافت مجوز مکاتباتی انجام داده بودیم که با معرفی دکتر گودرزی به نتیجه رسیده بودیم اما به تعطیلات خوردیم که نتوانستم مجوز را بگیرم اما مجوز من صادر شده است. با اینحال من نخواستم خودم را به مجمع تحمیل کنم و به دو دلیل تصمیم گرفتم انصراف دهم؛ ابتدا این که دوست نداشتم مقابل قانون قرار بگیرم و دوم این بود که نمی‌خواستم یک نفر دیگری بگوید چرا من در انتخابات نیستم. در هر حال من نخواستم مسئله‌ای پیش بیاید و به همین دلیل انصراف دادم.

او ادامه داد:‌ در هر حال من در این ورزش زحمت کشیده‌ام و بعید می‌دانم که حالا حالاها از ورزش خارج شوم. من در ورزش هستم و تابوت من را ورزشی‌ها به بهشت زهرا (س) می‌برند. دست همه عزیزان را می‌بوسم و امیدوارم ورزش کشور موفق باشد.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که اگر بودید در انتخابات چه اتفاقی می‌افتاد؟ گفت: اگر در انتخابات بودم قطعا اتفاق‌های دیگری می‌افتاد.

کد خبر 246833
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز